Waardevolle opleiding, duidelijke informatie en praktisch toepasbaar. Geeft veel meerwaarde voor de medische praktijk.

goed afgestemd op de doelgroep en heel praktisch

MIK Moed Inspiratie Kracht

Zondermeer uitstekend, professioneel, aandacht en liefde

zeer verzorgd, rust, helderheid en vakkennis. plezier

Natasia de Ridder/Kailos

Kwalitatief goede opleiding waarbij de prijs kwaliteit verhouding goed in balans is. Met name omdat deze opleiding een HBO certificering mag voeren.

Goed toepasbaar in de praktijk

Saskia Smits

Prettig, betrokken en vakkundig
Tip, elke week een dag ipv de dagen achter elkaar. Meer tijd om te oefenen tussendoor en ik zou het beter opnemen.

De docenten en hun kennis en betrokkenheid.

Caroline Fuchs / TANKSTATION...

Een zeer aan te raden, betrouwbare opleiding! Ik ben er ongelofelijk enthousiast over. Wat een degelijke kennis wordt er gedeeld over hypnose. Daarnaast wordt er volop geoefend waardoor je zelf... Een zeer aan te raden, betrouwbare opleiding! Ik ben er ongelofelijk enthousiast over. Wat een degelijke kennis wordt er gedeeld over hypnose. Daarnaast wordt er volop geoefend waardoor je zelf hypnose ervaart en je ervaart hoe het is om hypnose te geven. En dat alles in een omgeving die heel veilig voelt.

De combinatie van de kennis die je opdoet en het ervaren van hypnose. Door het vele oefenen ontwikkel je meteen de skills die nodig zijn om hypnose te kunnen geven.

Zeer professioneel

rustige uitleg, kalm persoon

Samira Broer

Super opleiding! In korte tijd leer je heel veel om een goede hypnotherapeut te worden. Ina en Ayla dragen hun kennis met veel passie en enthousiasme over!

Veel informatie, kennis en goede docenten.

Mentaal Sterker

Een zeer verzorgde en professionele opleiding. De reader maakte de opleiding compleet. Ina en Ayla gaven zeer gedreven les en zorgden ervoor dat er geen enkel saai moment was. Er was enorm veel... Een zeer verzorgde en professionele opleiding. De reader maakte de opleiding compleet. Ina en Ayla gaven zeer gedreven les en zorgden ervoor dat er geen enkel saai moment was. Er was enorm veel kennis aanwezig er er werden mooie demonstraties gegeven waar ik veel van geleerd heb. Er was ruimte om te oefenen en vragen te stellen. Dit alles in een mooie ruimte waar ik me op mijn gemak voelde.

Goed opgeleide instructrices, complete reader, fijn lokaal en een zeer prettige sfeer.

Herman Bos Hypnotherapeut

Hoewel ik al veel trainingen op het gebied van hypnose heb gevolgd, heb ik een schat aan nieuwe technieken geleerd. Ik kende al veel van Dave Elman en dat is bij Hypnosementor mooi verdiept

Veel kennis, praktische voorbeelden, to the point, enthousiast

Mentaal Sterker

Ik heb Ina en Ayla ervaren als zeer enthousiaste en gedreven opleiders. De opleiding werd in een opbouwende vorm gegeven, zodat dit het toepassen van inductie op anderen makkelijk maakt om aan te... Ik heb Ina en Ayla ervaren als zeer enthousiaste en gedreven opleiders. De opleiding werd in een opbouwende vorm gegeven, zodat dit het toepassen van inductie op anderen makkelijk maakt om aan te leren. Veel interessante onderwerpen kwamen aan bod. Het aanbieden van filmmateriaal, naast demonstraties en het zelf oefenen, maakte het een complete opleiding. Alles tezamen heeft dit mijn kennis over hypnose enorm verhoogd. Ik voel me nu in staat dit bij mijn cliënten toe te passen.

Professionele opleiders. Duidelijk en overzichtelijk leermateriaal, interessant filmmateriaal, zelf oefenen en demonstraties. Prettige sfeer.