Barbara

Ik heb regelmatig cursisten van Ina te logeren in mijn huisje in Oosterhout. Hier kan je heerlijk rustig studeren en rustig slapen met alle comfort zoals een keuken en douche. Dit tegen een... Ik heb regelmatig cursisten van Ina te logeren in mijn huisje in Oosterhout. Hier kan je heerlijk rustig studeren en rustig slapen met alle comfort zoals een keuken en douche. Dit tegen een speciale prijs. De verhalen die ik hoor zijn stuk voir stuk zeer positief.

Hoor dat er veel persoonlijke aandacht is en goede uitleg.

Ina geeft goed les, gestructureerd, ze is enthousiast wil zoveel mogelijk haar lesstof delen met ons. Indien je met een oneven aantal bent zorgt ze dat er iemand extra is zodat iedereen voldoende... Ina geeft goed les, gestructureerd, ze is enthousiast wil zoveel mogelijk haar lesstof delen met ons. Indien je met een oneven aantal bent zorgt ze dat er iemand extra is zodat iedereen voldoende kan oefenen.

De lesstof is heel goed en goed bruikbaar.

Bert Messelink

Bij HypnoseMentor de opleiding Medische Hypnose gevolgd en dat was een zeer goede ervaring. Vooraf is duidelijk wat geboden gaat worden en tijdens de opleiding komt dat ook aan de orde. De docent is... Bij HypnoseMentor de opleiding Medische Hypnose gevolgd en dat was een zeer goede ervaring. Vooraf is duidelijk wat geboden gaat worden en tijdens de opleiding komt dat ook aan de orde. De docent is goed in staat om ook aandacht te hebben voor iemands speciale interesses in de medische zorg. Er is voldoende tijd om de onerwerpen te behandlen en er is tijd om zelf te oefenen.

Goede voorbereiding en snelle reactie op vragen.
Veel persoonlijke aandacht.
Docent met zeer veel ervaring in hypnose en lesgeven.
Rustige omgeving.

H.L. Daflaar, Integraal Gezondheids Centrum Zwolle

Zeer goede ervaringen.

Duidelijk en snel

Sandra

Gisterenavond ben ik bij een informatieavond geweest over de hypnoseopleiding. De uitleg was duidelijk en inspirerend.

Het is duidelijk dat Ina vierkant achter de opleidingen staat en waarom en ze weet ook precies hoe het allemaal werkt en wat er wel en niet kan. Er worden geen bullshit-verhalen opgehangen.

Jolanda

Prima. Snelle reactie, vriendelijk

Snel en vriendelijk

Interessante verbinding met eerdere ervaringen en trainingen

Goede informatie verstrekking en presentatie

Gezellig, heb mijn vragen bij de neurologische kwaliteit van een snelle inductie.

Daflaar, Integraal Gezondheids Centrum Zwolle

Top.

Na 1 dag is dat moeilijk te beoordelen want ik ben 1 dag geweest, maar het is zeer duidelijk en" to the point".

Blij dat ik voor deze opleiding gekozen heb, omdat het niet alleen een korte snelle opleiding is maar ook zo doeltreffend. Ongelooflijk dat je zo snel je zoveel leert. In een vertrouwde en veilige... Blij dat ik voor deze opleiding gekozen heb, omdat het niet alleen een korte snelle opleiding is maar ook zo doeltreffend. Ongelooflijk dat je zo snel je zoveel leert. In een vertrouwde en veilige omgeving heb ik kunnen oefenen; kunnen ervaren wat het is om een ander hypnose te geven, maar ook om zelf een fijne hypnose te krijgen. De diverse achtergronden van mijn medecursiten heb ik als een verrijking ervaren.

Ingaan op vragen van cursisten. En vooral ook de mogelijkheid om later, via de omni community, de mogelijkheid te hebben vragen te kunnen stellen; ervaringen te delen; eventueel een intervisiegroep... Ingaan op vragen van cursisten. En vooral ook de mogelijkheid om later, via de omni community, de mogelijkheid te hebben vragen te kunnen stellen; ervaringen te delen; eventueel een intervisiegroep op te kunnen starten. Deze 'achterwacht' ervaar ik als een vangnet voor mij, een beginnend hypnotherapeut. Het voelt als een steuntje in de rug waar ik indien nodig op een beroep op kan en mag doen.