HypnoseMentor

HypnoseMentor Ook benieuwd naar feedback over de webshop HypnoseMentor? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company85
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HypnoseMentor met 9.4/10. Gebaseerd op 85 ervaringen.

Koos Min

Zeer goed. ina kwam mij heel professioneel en eerlijk over. de inhoud was waardevol en er was voldoende ruimte voor vragen. sfeer en ambiance was ook top!.

Mieke Welling - MIK Moed Inspiratie Kracht
Mieke Welling - MIK Moed Inspiratie Kracht

volledige aandacht, geeft ruimte voor vragen en staat open voor aanvullingen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, heel integer. helder en educatief.

Linde Segaert
Linde Segaert

Een bedrijf dat alle moeite doet om de organisatie van de workshop perfect te laten verlopen, en daar dan ook nog eens heel goed in slaagt. Zowel de aankondiging, de facturatie en de afhandeling de dag zelf - alles was prima in orde. Een duidelijke uiteenzetting met een interessant naslagwerk en ruim voldoende kans om vragen te stellen. Het werd een heel mooie ervaring.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een heel boeiende workshop op een bijzonder mooie en rustige omgeving - voor een heel democratische prijs. prima organisatie van de workshop. ook de catering was prima. ik was heel blij erbij te zijn.

Hypnoviziebrabant
Zeer goed (9/10)
Hypnoviziebrabant

Kennis van zaken, professioneel.

Score voor HypnoseMentor:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alleen maar positieve ervaringen op gebied van opleiden.

Ine
Goed (8/10)
Ine

De terugkomdagen met verschillende onderwerpen waarbij je collega's kunt ontmoeten en te netwerken. Ook de masterclasses en online meetings dragen er toe bij dat ik me betrokken voel.

Score voor HypnoseMentor:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, het is al enkele jaren geleden dat ik de opleiding heb gevolgd.

Carla Boone Hypno-Health.nl
Carla Boone Hypno-Health.nl

Hele goede uitleg en daarna laat ze t zien in de praktijk waardoor t nog beter landt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ina is n fantastische en warme mentor. ik heb al veel van haar geleerd en ze geeft me t vertrouwen dat ik t kan.

Uitstekend (10/10)

Enorm veel kennis en weet deze goed over te brengen, op een prettige, inspirerende wijze.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een vakvrouw waar ik nog veel van kan en wil leren!.

Jorrit de Feber
Jorrit de Feber

Deskundige docent, goede theorie/praktijk verhouding. Zeer nuttige vaardigheden geleerd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne ervaring en een leerzame dag.

P Eggels
P Eggels

Compleet programma, met kop en staart, toegankelijk en overzichtelijk, goede prijs waarde verhouding, alles zeer verzorgd en met goede support ook na de opleiding. Professioneel met ruime aandacht voor het individu. Een bijzonder ervaring en een stevige introductie in het vak van hypnotherapeut.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het 7 daagse omni programma is daadwerkelijk een compleet opleidingsprogramma, fijne locatie, goede combinatie theorie en praktijk. de lessen worden gegeven door iemand die hart heeft voor het hypnose vak en veel praktijkkennis en dit graag deelt.

J.M sentse
J.M sentse

de opleiding is compact, veel omvattend, interessant

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben erg tevreden met de opleiding.

Bedrijfsinformatie

HypnoseMentor erkende hypnose- en hypnotherapieopleiding Nederland voor OMNI Hypnosis Training Center (ISO 9001) medische hypnose, regressietherapie, kids.
Adres
Krommebeemd 56