HypnoseMentor

HypnoseMentor Ook benieuwd naar feedback over de webshop HypnoseMentor? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company90
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HypnoseMentor met 9.5/10. Gebaseerd op 90 ervaringen.

Bnatural, marijke schroot-kortenoeven
Bnatural, marijke schroot-kortenoeven

To the point
Sterke vrouw met passie voor haar werk
Ze geeft je een veilig gevoel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ina is een hele fijne, warme en professionele vrouw. je merkt haar passie voor haar werk en wil dat heel graag delen. de dag was gezellig en heel boeiend. ik had het voorrecht om zelf te mogen ervaren wat hypnowaving met je doet en het resultaat is geweldig. ik ging met een positief gevoel naar huis en mijn probleem is opgelost. dank je wel ina voor je deskundigheid, maar zeker ook voor je betrokkenheid. je bent een fijn en warm mens.

Trudie
Trudie

Professioneel, goed georganiseerd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb weer een heel mooie masterclass (hypno waving) mogen volgen bij ina.

HypnoseMentor 1 beoordeling

Ik heb met veel genoegen de instapcursus gevolgd die heel duidelijk maakt wat hypnose is en wat je er mee kan en je kunt een eerste begin van zelfhypnose ervaren. heerlijk was dat, kan het iedereen aanraden.

HypnoseMentor 1 beoordeling

Een leuke introductie workshop waar al mijn vragen vragen over hypnose werden beantwoord en aan het einde van de dag was er de mogelijkheid om zelf hypnose te ervaren en anderen in hypnose te zien. de prijs was zeer schappelijk en inclusief koffie/fris and lunch..

Goed (8/10)
Score voor HypnoseMentor:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne training gehad, informatief en het was goed om te kunnen netwerken met de andere omni's.

Koos Min

Zeer goed. ina kwam mij heel professioneel en eerlijk over. de inhoud was waardevol en er was voldoende ruimte voor vragen. sfeer en ambiance was ook top!.

Mieke Welling - MIK Moed Inspiratie Kracht
Mieke Welling - MIK Moed Inspiratie Kracht

volledige aandacht, geeft ruimte voor vragen en staat open voor aanvullingen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, heel integer. helder en educatief.

Linde Segaert
Linde Segaert

Een bedrijf dat alle moeite doet om de organisatie van de workshop perfect te laten verlopen, en daar dan ook nog eens heel goed in slaagt. Zowel de aankondiging, de facturatie en de afhandeling de dag zelf - alles was prima in orde. Een duidelijke uiteenzetting met een interessant naslagwerk en ruim voldoende kans om vragen te stellen. Het werd een heel mooie ervaring.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een heel boeiende workshop op een bijzonder mooie en rustige omgeving - voor een heel democratische prijs. prima organisatie van de workshop. ook de catering was prima. ik was heel blij erbij te zijn.

Hypnoviziebrabant
Zeer goed (9/10)
Hypnoviziebrabant

Kennis van zaken, professioneel.

Score voor HypnoseMentor:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alleen maar positieve ervaringen op gebied van opleiden.

Ine
Goed (8/10)
Ine

De terugkomdagen met verschillende onderwerpen waarbij je collega's kunt ontmoeten en te netwerken. Ook de masterclasses en online meetings dragen er toe bij dat ik me betrokken voel.

Score voor HypnoseMentor:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, het is al enkele jaren geleden dat ik de opleiding heb gevolgd.

Bedrijfsinformatie

HypnoseMentor erkende hypnose- en hypnotherapieopleiding Nederland voor OMNI Hypnosis Training Center (ISO 9001) medische hypnose, regressietherapie, kids.
Adres
Krommebeemd 56