Je aankoop wordt beschermd

miranda meiners

Veel kennis over hypnose en passie voor het vak.

Kennis van het vak. Warme persoonlijkheid.

Levenshouding

Bij Ina Oostrom heb ik eerder een workshop bijgewoond en was daar erg blij mee.
ik ben vanaf 1998 aangesloten bij NGH - USA en heb de nw technieken als verhelderend tot mij genomen.

nw product is Seksuele disfunctie: op 9-2-2018.

Mw. Oostrom werkt met casussen uit eigen ervaringen waar wij als hulpverleners tegenaan lopen.
daardoor krijgen wij gelijk nieuwe handvatten en kunnen die wij in praktijk kunnen brengen.

Heel positief.

Er wordt met hart en ziel lesgegeven.

Jan

Mijn reeds jaren lange ervaring met HypnoseMentor is uitstekend. De informatie die wordt overgedragen is altijd goed voorbereid en het is een geweldige deskundige overdracht van kennis. Ook de...

De opleidingsbenodigdheden zijn altijd perfect en tot in de puntjes verzorgd. Toelichting of persoonlijke informatie daar is Ina altijd toe bereid om te geven, uiteraard rekening houdende de de privacy van de persoon.

Lina Beurskens

Dit was de tweede Masterclass voor mij bij HypnoseMentor en ik was wederom positief verrast door inhoud en kwaliteit. Kleine groep, maar toch ging het door, dat heb ik erg gewaardeerd! de...

Sterkste punt is de integriteit van de cursusleider plus haar openheid in het geven van informatie over haar eigen handelen. Haar methode zit ook erg stevig in elkaar, wat zeker in het geval van regressie erg belangrijk is voor mij (en vooe iedereen, lijkt mij).

hypnotherapie-gent.be

Ina is het heel gedreven vrouw die met passie en kennis haar wijsheid doorgeeft.

Angelina

Zeer goed

Veel gerichte informatie die je in de praktijk kunt brengen

Ik heb op 6 februari 2018 bij Ina Oostrom de Instapcursus Hypnose gevolgd. Ina gaf een helder overzicht wat hypnose is en wat je er mee kunt doen in de begeleiding van cliënten met...

Goede begeleiding in het leren wat je wel en niet met hypnose kunt doen.
Kwaliteit van de hypnotherapie-opleiding.
Het belang van de cliënt staat centraal.

Bijzonder interessante opstapcursus waarin we veel geleerd hebben over de mogelijkheden van hypnose en hypnosetherapie.

De dag zat bomvol interessante verhalen en voorbeelden uit het werkveld en was daarnaast interactief; elke seconde van de dag werd benut.

Nanja

Positieve ervaring, kundige docent, interessante informatie en zeer veel ruimte voor vragen of specifieke onderwerpen.

kundig / vriendelijk / ruimte voor eigen inbreng