Mieke Welling - MIK Moed Inspiratie Kracht

Duidelijk, compleet, innovatief, kwaliteit,

het aanbod van de gehele opleidings mogelijkheden, altijd bereikbaar voor vragen. Door deze opleider, HypnoseMentor heb ik een goed lopende praktijk. Ik wordt altijd op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen door de duidelijk communicatie via de nieuwsbrief of email.

Jill, Amla by Jill

Fantastische opleiding, de lessen zijn perfect in elkaar gezet, de kennis wordt helder en duidelijk overgebracht en met veel passie en plezier.

Interactieve les, ruimte voor vragen, grote kennisbank.

Shirley

Geweldig! Met hart en ziel delen Ina en Ayla hun wijsheid, kunde en ervaring.

Stabiel, kracht, duidelijk, rust

Sandra Brosens

Geweldige opleidingen en ontzettend lieve en kundige mensen

De opleiding wordt met veel enthousiasme gegeven door zeer kundige mensen, heel duidelijk, volledig en geïnspireerd.

In hypnose met Diana

Het is verweg de beste opleiding die ik ooit heb gedaan. Ik heb tijdens de opleiding zo ongelofelijk veel geleerd. Ik heb mezelf weer terug gevonden. Door deze opleiding vallen zoveel puzzelstukjes... Het is verweg de beste opleiding die ik ooit heb gedaan. Ik heb tijdens de opleiding zo ongelofelijk veel geleerd. Ik heb mezelf weer terug gevonden. Door deze opleiding vallen zoveel puzzelstukjes op zijn plek. Ik heb dingen tijdens de opleiding geleerd waardoor ik mezelf weer beter begrijp en weet hoe ik met bepaalde dingen om moet gaan. En niet geheel onbelangrijk weet ik nu hoe ik mensen echt kan helpen. Ik zou iedereen kunnen aanraden deze opleiding te volgen.

Je leert in een korte tijd zo ontzettend veel. Alles wat je nodig hebt om hypnotherapeut te worden, waarbij je zeker weet dat je hiervoor de beste opleiding hebt gekozen die er bestaat. Er wordt zeer goed les gegeven. De opleiding voelt ook op geen enkele wijze als belasting aan. Er is een hele ontspannen fijne sfeer, waar je in een korte tijd heel veel mag leren. De leerkrachten kunnen ook erg goed luisteren en observeren en spelen hier ook direct op in om de studie waar mogelijk nog beter te maken. Terwijl het eigenlijk al de beste opleiding is.

Zeer goede en inspirerende leerzame training. Echt de moeite waard

Zeer ervaren en bekwaam in het vakgebied waardoor trainingen van hoog niveau zijn.

HildeHelpt.nl

Ik deed recentelijk de basisopleiding en het vervolgtraject Hypnotherapie en heb deze met veel plezier gevolgd en succesvol afgerond. De opleiding was concreet en direct toepasbaar. Goede uitleg,... Ik deed recentelijk de basisopleiding en het vervolgtraject Hypnotherapie en heb deze met veel plezier gevolgd en succesvol afgerond. De opleiding was concreet en direct toepasbaar. Goede uitleg, volledig en ook het niveau van de groep was dik in orde. In een veilige sfeer goed begeleid kunnen oefenen met het geleerde, dat was ook heel prettig. Het enthousiasme en de deskundigheid van docenten Ina en Ayla, werkte aanstekelijk. Dit zie ik ook terug in de gedrevenheid waarmee ik en mijn medestudenten het geleerde direct in de praktijk kunnen en gaan brengen.

Dat je in relatief korte tijd in alle aspecten van het beroep - zowel qua aanpak als praktijkvoering - wordt meegenomen en opgeleid vind ik én heel erg knap van de opleiding én heel erg praktisch voor mijzelf.

Hele fijne manier van lesgeven. De lesstof sloot aan bij wat ik zocht. Voldoende tijd om te oefenen.
Hartelijk ontvangen.

Ina heeft veel ervaring over deze ervaringen spreekt ze dan ook met veel enthousiasme.

Zeer waardevolle opleiding. Voor jezelf en toekomstige cliënten.

Enorme kennis mbt het vakgebied. Er wordt les gegeven door gedreven en integere docenten.

Elsa

Ik ben zeer tevreden over de OMNI opleiding. Ik heb zowel de Hypnotherapeut Opleiding als de Hypnokids gevolgd. Beide opleidingen zou ik iedereen aanbevelen.

Ina is een enthousiaste en deskundige docent.