Je aankoop wordt beschermd

TopResults

Prachtige dag met mooie inzichten in wat hypnotherapie kan betekenen voor mensen.

hoge mate van kundigheid van Ina.

Mooie ervaring met een zeer boeiende materie, op een heldere manier gebracht door Ina Oostrom

Goede communicatie en boeiende presentatie.

Jan

Afgelopen maand heb ik de opleiding Hypnotherapeut gevolgd bij Ina. Ik kan in woorden niet beschrijven wat dit allemaal teweeg heeft gebracht. Inhoudelijk is de Omni opleiding alles wat ik zocht...

Een sterke opleiding die focust op de zaken die echt belangrijk zijn. Eens afgerond heb je alle tools nodig om aan de slag te gaan. De locatie is perfect voor deze opleiding en Ina Oostrom deelt haar kennis en ervaring op een professionele en boeiende manier.

Jiska Kopmeiners JiskHypnose

Wat een fijne opleiding en fijne docent. Ik ben blij dat ik voor deze opleiding heb gekozen. Al was ik bij aanvang van de opleiding al hypnotherapeut, nu snap ik echt wat ik doe en hoe het werkt....

De docent heeft heel veel kennis en kunde in huis zodat de stof echt heldere wordt!
Door de OMNI werkwijze te leren, leer je echt hoe hypnose werkt.

Trudie Schregardus

Ik heb de instapworkshop gevolgd, n.a.v. het TV programma 2DOC over hypnose in ziekenhuizen. De informatie die ik al las op de website van OMNI en het boek van Ina Oostrom spraken mij bijzonder aan...

De gedegen kennis van Ina Oostrom en de wetenschappelijke onderbouwing; heldere uitleg en informatie die zij ook putte uit haar jarenlange ervaring als hypnotherapeut. Zij nam de tijd om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Zij is gedreven om dit onderwerp op positieve wijze aan de man te brengen omdat het zoveel kan betekenen voor mensen met uiteenlopende klachten. Dat wel 80% van de klachten uiteindelijk voortkomen door stress was een eye opener.

Kita Counseling

Ina is een warme, integere en krachtige vrouw. Haar lessen vond ik heel boeiend omdat zij met veel kennis, passie, charisma en humor doceerde. Ina heeft mij zowel als persoon en als docente grote...

Een prachtige waardevolle, inspirerende opleiding!

De lessen waren boeiend, lieten zien dat de effectiviteit van hypnose in onderzoeken wetenschappelijk onderbouwd waren, ook fijn dat spiritualiteit aan de orde kwam.
Lesmateriaal was zeer uitgebreid, duidelijk en interessant. Ina is heel kundig in lesgeven, heeft veel kennis en ervaring.
Mooie technieken, zijn direct toe te passen in de praktijk.

Maggy Anthonijsz

Ina is een integere, warme en krachtige vrouw. Haar lessen vond ik heel boeiend omdat zij met veel kennis, passie, charisma en humor doceerde.
Ina heeft mij zowel als persoon en als docente...

Mooie inspirerende opleiding!

Lesmateriaal is uitgebreid en duidelijk, de effectiviteit van hypnose wordt regelmatig laten zien.
Ook spiritualiteit komt aan bod.
Mooie technieken die direct toe te passen zijn in de praktijk.
Ina is zeer kundig in lesgeven, heeft brede kennis en veel eigen ervaringen met hypnose.

Praktijk Nieuwe Tijd

Uitstekend! Goede informatie, vooruitstrevend, vernieuwend, fantastische docent die met veel passie doceert.

Eenvoudig toepasbare informatie, korte lijntjes, vragen worden snel beantwoord, up to date, bezig met wetenschap.

W

Goed, strak geregelde organisatie.

Opleider Ina is zeer breed ontwikkeld en heeft enorm veel kennis in huis.