Je aankoop wordt beschermd

Een bijzondere en heel leuke ervaring, leerzaam, opzienbarend. en bruisend met nieuwe ideeen en toepassingsmogelijkheden huiswaarts na afloop.

geen negatieve punten

De begeleiding doorheen heel het traject waardeer ik ontzettend en dat begint al van bij de inschrijving!

Fantastische docent, wetenschappelijk onderbouwd, fijne accommodatie! Top.

Karin Bosveld

Uitstekende voorlichtingsavond; zeer volledig en duidelijk.

Ina is vakkundig en maakt dat goed duidelijk.

Heel lief maar zeker erg duidelijk met uitleggen van de stof, was makkelijk te volgen. Ook met demo sessie legde ze heel goed en begrijpelijk uit hoe het moest.

Rogier van Oosterhout

Ina is een ongekend kundige, betrokken en warme docent. Ze heeft alles voor haar deelnemers over, heeft een tomeloze energie en besteed veel tijd aan het individu. Ik heb de opleiding tot...

Persoonlijk, intensief, persoonlijk, kwalitatief hoogwaardig.

snelle levering

miranda meiners

Veel kennis over hypnose en passie voor het vak.

Kennis van het vak. Warme persoonlijkheid.

Levenshouding

Bij Ina Oostrom heb ik eerder een workshop bijgewoond en was daar erg blij mee.
ik ben vanaf 1998 aangesloten bij NGH - USA en heb de nw technieken als verhelderend tot mij genomen.

nw product is Seksuele disfunctie: op 9-2-2018.

Mw. Oostrom werkt met casussen uit eigen ervaringen waar wij als hulpverleners tegenaan lopen.
daardoor krijgen wij gelijk nieuwe handvatten en kunnen die wij in praktijk kunnen brengen.

Heel positief.

Er wordt met hart en ziel lesgegeven.

Jan

Mijn reeds jaren lange ervaring met HypnoseMentor is uitstekend. De informatie die wordt overgedragen is altijd goed voorbereid en het is een geweldige deskundige overdracht van kennis. Ook de...

De opleidingsbenodigdheden zijn altijd perfect en tot in de puntjes verzorgd. Toelichting of persoonlijke informatie daar is Ina altijd toe bereid om te geven, uiteraard rekening houdende de de privacy van de persoon.