Ik heb voor HypnoseMentor gekozen omdat dit bedrijf mij zeer professioneel en betrouwbaar overkomt.
Ik verwachte een gedegen opleiding bij Ina te volgen, en dat heeft zij ten volle bewezen....

Gedegen opleiding/informatie.
Hulp tijdens en na de lessen.
Zeer vriendelijke lerares.

Ik ben heel tevreden over de Masterclass Carcinos die ik gevolgd heb bij HypnoseMentor. Ina is zowel praktisch als inhoudelijk zeer deskundig. De inhoud van de cursus was ook zeer waardevol.

Professioneel, deskundig, duidelijke uitleg, betrokken en een vriendelijke sfeer.

Zeer goede cursus. Helder en duidelijk. Wel aanpoten maar veel geleerd.
Daarbij heel goed over nachtings adres gekregen in Bea haar huisje. Niet duur en zeer goed verzorgd.

Duidelijkheid en veel kennis
Overnachting bij Bea was ook perfect.

Heather Bain

Mijn ervaring was voornamelijk met Ina Oostrom. Zij was heel gemakkelijk te bereiken via telefoon of mail. Ik werd goed ge-informeerd over de cursus die ik wilde volgen.
Hoog niveau van...

Les lokaal was heel prettig.
De inhoud van de cursus was zeer toepasselijk.
les materiaal, was uitgebreid en nuttig.

Chantal Xerri

Tijdens de opstapcursus bij de HypnoseMentor hing ik aan de lippen van Ina.
Ik was heel enthousiaste over alle mogelijk interventies in vele sectoren.
Echter het was als een...

Opvallende sterke punten:
- luid en heldere stem ( ik ben slechthorend, dus luid is belangrijk).
- de enthousiasme van Ina is aanstekelijk.
- goed gestructureerd.
- Veel voorbeelden.
- ruimte om vragen te stellen .

Hypnotherapist Bonaire

Begin 2018 heb ik gekozen voor de OMNI hypnotherapieopleiding en hem met goed gevolg afgelegd. Deze opleiding staat kwalitatief hoog aangeschreven en wordt door meer dan 1000 studenten per jaar...

Wereldwijd erkend
Kwalitatief hoog aangeschreven
Volledig en gedegen opleiding
Geweldige en kundige docent
Een communitie waar je je bij aan kunt sluiten

Praktijk Groene Peper

Ik had wederom een hele goede ervaring met HypnoseMentor. De docent heeft zowel veel inhoudelijke kennis als praktische kennis. Ook beschikt ze over over achtergrond informatie.

Zie hierboven.

Jelmer Hamstra

De opleiding van HypnoseMentor was een bijzondere en leerzame ervaring. Ik ben op zoek gegaan naar een geschikte opleiding omdat ik een hypnosepraktijk wil starten en heb voor OMNI gekozen vanwege...

Ina is een uitstekende docent die alles geeft en ontzettend veel kennis heeft op het gebied van hypnose. Ook als het gaat over onderwerpen waar verschillende inzichten over bestaan is ze ruimdenkend en staat ze open voor andere mogelijke interpretaties. Ik heb bewondering voor de manier waarop zij zich inzet om de mogelijkheden van hypnose bekend te maken bij het grote publiek en de reguliere gezondheidszorg.

Veel informatie voor de beschikbare tijd. Praktisch toepasbaar, ook veel praktijkvoorbeelden. Prettige docent, zeer deskundig.

Mireille Laisnez

Erg professionele aanpak. Goede communicatie.

Het professionele en goed onderbouwde materie.