Ids Buist

Goede opleiding fijne sfeer

Duidelijke uitleg

Harold Gulzar

Zeer tevreden over de snelheid van reageren, kwaliteit van de trainingen, de locatie, en digitale omgeving.

Informatie verstrekking, correcte afhandeling, trainingsaanbod.

Ik had een zeer positieve ervaring bij de cursus van HynposeMentor. Ik was zeer tevreden over het niveau van de inhoud en over de organisatie. Bovendien was het ook nog eens heel veilig en gezellig... Ik had een zeer positieve ervaring bij de cursus van HynposeMentor. Ik was zeer tevreden over het niveau van de inhoud en over de organisatie. Bovendien was het ook nog eens heel veilig en gezellig met de mede-cursisten.

zowel organisatorisch als inhoudelijk sterk

Claudia Camu

Lifechanging! Wat een fantastische opleiding in alle opzichten!

Veel wetenschappelijke achtergronden, veel oefenen, topdocenten!

Desiree Stoffels / Balans in Trance Hypnotherapie

Ik ben zeer tevreden over Hypnosementor. Hun opleidingen zijn compact in tijd, maar vol kennis, ervaring, informatie en inspiratie. En zo toegepast, dat je na afronding direct in de praktijk aan de... Ik ben zeer tevreden over Hypnosementor. Hun opleidingen zijn compact in tijd, maar vol kennis, ervaring, informatie en inspiratie. En zo toegepast, dat je na afronding direct in de praktijk aan de slag kunt.

Deskundigheid in praktijk en theorie. Fijne locatie. Inspirerende docenten. Onderdeel van wereldwijd instituut. Ook na de opleiding nog beschikbaar voor vragen, tips, aanbevelingen.

Fijne trainingsdagen gehad, goed gestructureerde opleiding met een duidelijke opbouw.

Duidelijke opbouw in de lessen, veilige omgeving, ervaren docenten, hoog in energie

Fijne en laagdrempelige opleiding

Interactieve opleiding

H.H.training&advies

Ervaren docenten

veel ervaring bij de docenten

Daiva de Heus

Heel goed

Efficiënte opleiding

Heel fijn, professioneel en persoonlijk contact.

Sloot goed aan bij mijn verwachtingen. Veel zelf toepassen. Er wordt verteld vanuit eigen ervaring.