Samira Broer

Super opleiding! In korte tijd leer je heel veel om een goede hypnotherapeut te worden. Ina en Ayla dragen hun kennis met veel passie en enthousiasme over!

Veel informatie, kennis en goede docenten.

Mentaal Sterker

Een zeer verzorgde en professionele opleiding. De reader maakte de opleiding compleet. Ina en Ayla gaven zeer gedreven les en zorgden ervoor dat er geen enkel saai moment was. Er was enorm veel... Een zeer verzorgde en professionele opleiding. De reader maakte de opleiding compleet. Ina en Ayla gaven zeer gedreven les en zorgden ervoor dat er geen enkel saai moment was. Er was enorm veel kennis aanwezig er er werden mooie demonstraties gegeven waar ik veel van geleerd heb. Er was ruimte om te oefenen en vragen te stellen. Dit alles in een mooie ruimte waar ik me op mijn gemak voelde.

Goed opgeleide instructrices, complete reader, fijn lokaal en een zeer prettige sfeer.

Herman Bos Hypnotherapeut

Hoewel ik al veel trainingen op het gebied van hypnose heb gevolgd, heb ik een schat aan nieuwe technieken geleerd. Ik kende al veel van Dave Elman en dat is bij Hypnosementor mooi verdiept

Veel kennis, praktische voorbeelden, to the point, enthousiast

Mentaal Sterker

Ik heb Ina en Ayla ervaren als zeer enthousiaste en gedreven opleiders. De opleiding werd in een opbouwende vorm gegeven, zodat dit het toepassen van inductie op anderen makkelijk maakt om aan te... Ik heb Ina en Ayla ervaren als zeer enthousiaste en gedreven opleiders. De opleiding werd in een opbouwende vorm gegeven, zodat dit het toepassen van inductie op anderen makkelijk maakt om aan te leren. Veel interessante onderwerpen kwamen aan bod. Het aanbieden van filmmateriaal, naast demonstraties en het zelf oefenen, maakte het een complete opleiding. Alles tezamen heeft dit mijn kennis over hypnose enorm verhoogd. Ik voel me nu in staat dit bij mijn cliënten toe te passen.

Professionele opleiders. Duidelijk en overzichtelijk leermateriaal, interessant filmmateriaal, zelf oefenen en demonstraties. Prettige sfeer.

Inez Herrebrugh

Eerste deel van de opleiding gedaan en dat was boven verwachting! Ina en Ayla Oostrom geven bevlogen les en ook duidelijk. Ik heb eindelijk na jarenlang zoeken mijn bestemming gevonden, in elk geval... Eerste deel van de opleiding gedaan en dat was boven verwachting! Ina en Ayla Oostrom geven bevlogen les en ook duidelijk. Ik heb eindelijk na jarenlang zoeken mijn bestemming gevonden, in elk geval beroepshalve. Ik verheug mij nu al op deel 2!

Het enthousiasme, het materiaal dat gebruikt wordt (prettige afwisseling van presentaties met slides, videos, eigen ervaringen vanuit Ina’s praktijk en ook die van Ayla, demonstraties voor de groep... Het enthousiasme, het materiaal dat gebruikt wordt (prettige afwisseling van presentaties met slides, videos, eigen ervaringen vanuit Ina’s praktijk en ook die van Ayla, demonstraties voor de groep met cursisten en vooral ook veel direct oefenen)

Persoonlijk en betrokken

Jack Jansen Hypnotherapie & Systemische Coaching

Prima, was weer goed georganiseerd

inhoudelijk erg goede training. Havening voegt echt iets toe aan mijn praktijk als hypnotherapeut en systemisch coach

Theorie en praktijk wisselden elkaar mooi af. Ik heb niet alleen geleerd wat de achtergronden en toepassingen van hypnose zijn, ook ben ik door Ina en Ayla goed voorbereid op de bedrijfsvoering.

Kennis van trainers, principes achter hypnose, toepassing en oefeningen, opbouw training.

Van Kempen Trainingen

Uitstekende 4 daagse opleiding in de Hypnose!

De presentaties waren supergoed. Er werd goed geschakeld tussen de verschillende werkvormen. De afwisseling tussen beide sprekers, de praktijkoefeningen, de goede powerpoints maakten dat ik me geen... De presentaties waren supergoed. Er werd goed geschakeld tussen de verschillende werkvormen. De afwisseling tussen beide sprekers, de praktijkoefeningen, de goede powerpoints maakten dat ik me geen moment verveeld heb en het volle programma zorgde dat ik in 4 dagen mega veel geleerd heb.

Barbara Saat/ HalloFit!

Het is een positieve ervaring waarbij ik ontzettend veel geleerd heb.

Open staan voor alle vragen.