Advies makelaar
Website
Presentatie
8.2/10

Desiree Baijens

Nog maar net van start gegaan, maar tot nu toe erg tevreden.

Duidelijke en snelle communicatie

Nog geen

Aarzelend begin, naderhand beter en sneller

DvdB

Eenvoudig te bestellen via internet, wellicht iets meer informatie geven over de voortgang van de order.

Eenvoudig te bestellen

Ik kreeg inzicht in een verkoopakte die niet voor mij bestemd was. Hier heb ik een melding over gemaakt, maar tot op heden is hier niets mee gedaan. Ik heb nog steeds inzicht in deze verkoopakte.... Ik kreeg inzicht in een verkoopakte die niet voor mij bestemd was. Hier heb ik een melding over gemaakt, maar tot op heden is hier niets mee gedaan. Ik heb nog steeds inzicht in deze verkoopakte. Dit vind ik wel kwalijk, hoop niet dat dit vaker voorkomt!

Zou graag dat ze sneller reageerden op mijn mails en vragen.

Foto's zijn duidelijk.

Snellere reacties.

H. Maas

Langzame start, omdat de administratie onze betaling niet goed verwerkt had duurde het allemaal langer. Daarna is alles vlot verlopen en is alles ons duidelijk. We staan sinds vijf dagen op... Langzame start, omdat de administratie onze betaling niet goed verwerkt had duurde het allemaal langer. Daarna is alles vlot verlopen en is alles ons duidelijk. We staan sinds vijf dagen op Funda, de eerste kijkers zijn geweest.

alle informatie over de verkoop van het huis is makkelijk te begrijpen en in te voeren. Soms heel even zoeken naar waar iets te vinden is.

Werk vooral veel met de i-pad thuis en dat wordt nog niet ondersteund maar overigens lukten alle aanpassingen die ik deed prima.

Marielle Beentjes

Huysshop handelt snel en staat open voor feedback!!

Het gemak om via internet de verkoopkosten omlaag te houden!

-Deskundigheid Helpdesk
-Duidelijkheid geven in planning van de verschillende stappen.

Liefhebber

Mijn algemene ervaring is goed met dit bedrijf. Maar helaas nog geen kijkers gehad. Wij weten niet waar het aan ligt.

Prijs/ kwaliteit verhouding

Meer handvaten aanreiken om het huis te promoten.

Een zeer goede service en een goed contact via de mail.

Vermeulen

Makelaar was zeer slecht bereikbaar. Bijna alles zelf moeten doen.

Het te koop zetten van het huis was redelijk snel geregeld.

De verkeerde plattegrond kwam online op funda.

Goede ervaringen tot op heden.

Levering mag wel wat sneller.