Konrad

Alles ok goed beschreven en betrouwbaar

Makkelijk en snel

A Evers

Er is genoeg aanbod en er is voor iedereen wel een geschikte woning te vinden. Ik vind het alléén vervelend dat ik iedere keer mail krijg, van nieuw aanbod en dan zijn het woningen waar ik al op... Er is genoeg aanbod en er is voor iedereen wel een geschikte woning te vinden. Ik vind het alléén vervelend dat ik iedere keer mail krijg, van nieuw aanbod en dan zijn het woningen waar ik al op gereageerd heb en niets van heb vernomen.
Een wat snellere reactie van de verhuurder zou beter zijn.

Heldere overzichtelijke informatie. Je kunt snel reageren en tot actie overgaan.

Het zoeken naar en reageren op woningen werkt zeer goed. Mijn enige opmerking zou zijn dat het invullen van het persoonlijke profiel niet heel praktisch is. Zo is de leeftijd niet perfect in te... Het zoeken naar en reageren op woningen werkt zeer goed. Mijn enige opmerking zou zijn dat het invullen van het persoonlijke profiel niet heel praktisch is. Zo is de leeftijd niet perfect in te vullen omdat het nog maar tot 2000 is en mensen uit 2001 dus niet hun profiel correct kunnen invullen. Verder gaat het uit van een vast inkomen per maand dat men moet invullen wat onhandig is voor mensen met een variërend inkomen of studiefinanciering. Verder dan dat heb ik geen problemen ondervonden.