Juan Pablo Rubio

The Bests

Sophie Storms

Huurstunt is een prettige manier om een huurwoning te vinden. Door een zoekopdracht aan te zetten krijg je een mail wanneer er nieuwe resultaten zijn voor jouw zoekopdracht! Super!

Sylvia G Crabtree-Niggebrugge

Eigenlijk zat ik niet zo lang bij huurstunt. Maar het is een plezierige site.

Mawada

It was amazing

Brandon

Slecht. Als reageeert moet nogmaals een acc aan maken en betalen voor je kan reageren op een huis.

Reactie Huurstunt:

Bedankt voor je review. Wij vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service
Huurstunt heeft geen eigen aanbod. Alle getoonde advertenties die op Huurstunt.nl staan zijn in beheer van particuliere verhuurders en makelaars, ons platform biedt je op deze manier uniek en compleet aanbod dat dagelijks gecontroleerd wordt en up-to-date is.
Helaas hebben wij geen invloed op de extra (betaalde) diensten van makelaars die zij buiten ons platform aanbieden.
Wij vertrouwen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien je nog vragen hebt, kan je altijd contact met ons opnemen.

Sammy

Bullshit

Beste Sammy,
Beste Sammy,
Naar aanleiding van je review hebben we meermaals geprobeerd om in contact te komen, zodat we kunnen kijken waardoor je ontevreden bent over Huurstunt. Helaas krijgen wij geen reactie vanuit jou. We zijn nog steeds benieuwd waarom je ontevreden bent. Zou je ons dit misschien kunnen uitleggen, zodat we je kunnen helpen?
We zagen dat je je Premium Account hebt stopgezet binnen 14 dagen. Deze periode is ervoor bedoeld om kennis te maken met het platform, zodat je kunt kijken of het voor jou werkt. Is dat niet het geval, dan kun je je Premium account stopzetten en worden er geen kosten in rekening gebracht.
We hopen snel van je te horen.

Jantje Piet

Aanbod is niet actueel

Reactie Huurstunt:

Wij hebben je inmiddels meerdere malen proberen te bereiken. Helaas krijgen wij geen enkele respons. Zou je alsnog contact kunnen opnemen zodat wij je wellicht kunnen helpen?
Het je natuurlijk...
Het je natuurlijk vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Je geeft aan dat het aanbod niet actueel zou zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wij hebben je gegevens erbij gepakt en we zien dat je op twee verschillende woningen hebt gereageerd. De beschikbaarheid van deze woningen hebben wij uitgezocht en hierbij is er geconcludeerd dat de betreffende woningen op dit moment nog steeds actief zijn bij de verhuurder.
Het argument dat je geeft, dat het aanbod niet actueel zou zijn begrijpen wij dan ook niet aangezien de 2 woningen in Amsterdam en Hillegom nog wel beschikbaar zijn volgens de verhurende partij.
Wellicht kun je ons dit uitleggen zodat wij je hiermee kunnen helpen en tegelijk onze dienstverlening kunnen verbeteren?

Klaudia fermont

Tot nu toe geen oordeel

Sven Roovers

In contact gekomen met particuliere verhuurder, object was helaas alleen al verhuurd.

Maikel Goodett

Dievenbende

Beste Maikel,
Beste Maikel,
Wij hebben n.a.v. deze review je meerdere malen geprobeerd te contacteren om uit te vinden waarom je dit zo verwoord. Helaas zijn deze pogingen allen zonder resultaat. Zou je ons alsnog van uitleg kunnen voorzien zodat wij je wellicht kunnen helpen?
Ik zie ook dat het Premium Account is stopgezet binnen 14 dagen. Deze gratis periode is bedoeld om je kennis te laten maken met ons platform. Ben je toch niet tevreden binnen deze periode, dan kun je het Premium Account stopzetten zodat er geen kosten in rekening worden gebracht.