Hinde Qassimi

Meteen op de hoogte van de nieuwe aanbod

Beste Hinde,
Bedankt voor het delen van je ervaring!

A.Veltink

Goede site en snelle respons

Reactie Huurstunt:

Bedankt voor je positieve review!

Janet van Grondelle

Iedere week staan er talloze huizen te huur aangeboden... door heel Nederland......de huur is vaak niet hoog.

Beste Janet,
Bedankt voor je review!

Frans

Prima. snel nieuwe huurders gevonden

Reactie Huurstunt:

Goed om te horen dat je je zo snel al nieuwe huurders hebt gevonden!

Patrick

Net begonnen

Bedankt voor je review!
Hopelijk heb je snel een huurder gevonden voor je kamer.

Myrna

Fijne snelle reacties! Werkt goed

Reactie Huurstunt:

Bedankt voor je positieve review!
Team Huurstunt

Kim

Ik heb goede ervaringen met Huurstunt. Het aanbod was breed en ik had snel een kamer gevonden waar ik wilde bezichtigen. Van de makelaar kreeg ik ook snel een mailtje dat ik uitgenodigd was voor een... Ik heb goede ervaringen met Huurstunt. Het aanbod was breed en ik had snel een kamer gevonden waar ik wilde bezichtigen. Van de makelaar kreeg ik ook snel een mailtje dat ik uitgenodigd was voor een bezichtiging, een dag na de bezichtiging kreeg ik een mailtje dat ik de kamer mocht gaan huren!

Van harte gefeliciteerd!
En wat leuk om te horen dat dit allemaal zo snel verlopen is via Huurstunt!

Alba

Good experience. Several offers available that matched my requirements. The two-week trial is really convenient to try the system.

Reactie Huurstunt:

Thank you for your review and the nice compliments! We are happy to read that you had a positive experience with Huurstunt.nl

Youri

Goed platform. Mooi aanbod.

Siliva

Huurstunt heeft een toegankelijkheid waar je u tegen zegt. Tevens ben ik zeer tevreden over de snelle service en kan ik met volle overtuiging zeggen dat huurstunt zeer betrouwbaar is. Al met al... Huurstunt heeft een toegankelijkheid waar je u tegen zegt. Tevens ben ik zeer tevreden over de snelle service en kan ik met volle overtuiging zeggen dat huurstunt zeer betrouwbaar is. Al met al heeft het me goed opweg geholpen met het vinden van een geschikte woning.