Netjes geregeld, schoon.

Perfecte oplossing tijdens de verbouwing van onze badkamer, uitstekende dienstverlening, direct reactie op offertevraag, goede afspraken over levering en ophalen, helderheid over kostenplaatje,... Perfecte oplossing tijdens de verbouwing van onze badkamer, uitstekende dienstverlening, direct reactie op offertevraag, goede afspraken over levering en ophalen, helderheid over kostenplaatje, flexibel met verlenging/wijzigen ophaalmoment.

Hele fijne kunststofdouche cabine voorzien van een nieuw douchegordijn. Vakkundige tijdelijke installatie waarbij rekening gehouden werd met het opvangen van eventueel spatwater bij de cabine. Hele fijne kunststofdouche cabine voorzien van een nieuw douchegordijn. Vakkundige tijdelijke installatie waarbij rekening gehouden werd met het opvangen van eventueel spatwater bij de cabine.

Douchecabine zag er als nieuw uit.

Johan de Ridder

Professioneel

Een goede en betaalbare noodoplossing als u uw badkamer wenst te verbouwen.

Heerlijk om gewoon te kunnen douchen op zolder, terwijl onze badkamer gerenoveerd werd.

Anita

We hebben enorm gemak gehad van de mobiele douche. Hierdoor gaf de verbouwing een stuk minder overlast. De douche is netjes geplaatst. Snelle levering. Aanrader !