Duidelijke website, goede prijs en communicatie

Eric

Duidelijke voorwaarden. goede prjs.goede coummunicatie

S. Pooran

Super! Wat een uitkomst!

Rob Ramsteijn

Zeer positief: de spullen werden drie trappen opgedragen zonder tegen wanden aan te stoten, de montage ging snel.
Na verwijderen van de douche, hadden we na het terugplaatsen van een koppeling zeer lichte lekkage. Die was een dag later verholpen.

Prima nooddouche gekregen en 3 weken gebruikt! Ideale oplossing voor de badkamer verbouwing.

Snel, netjes en schone douche. werkte prima in 1 keer. bij weghalen, kleine lekkage, was zeer snel verholpen.

Marja

We wilden al een tijd onze (enige) badkamer verbouwen, maar zagen niet voor ons hoe dat moest met een gezin van vier personen, wekenlang zonder douche. Tot ik ergens las over huureendouche.com. We wilden al een tijd onze (enige) badkamer verbouwen, maar zagen niet voor ons hoe dat moest met een gezin van vier personen, wekenlang zonder douche. Tot ik ergens las over huureendouche.com.
Wat een uitkomst is dat geweest. De grote, schone douchecabine paste precies op onze zolderkamer waar we wel al warm water en afvoer hadden. Paul heeft alles netjes aangesloten. We hadden de douche langer nodig dan gepland, maar dat was geen probleem. We hebben zes weken lang prima gedoucht!

Witteveen

Wij hebben ruim 2 weken een douche van jullie gehad. Wij zijn zeer tevreden. De douche werd keurig op tijd gebracht en gehaald. Alles werd geïnstalleerd. Wij hebben er veel plezier van gehad.

Willem Glasbergen

Nette en prima werkende douche en goede service. Wij zijn zeer tevreden.

P.G. van Kesteren

Prima verlopen, goede service