Yilmaz

Als heel positief ervaren

KLIJN

Zeer duidelijk en prettig bedrijf,doen waarvoor ze komen en doen ook daadwerkelijk wat ze beloven op de site.Heel veel plezier gehad van de nooddouche tijdens de verbouwing van de badkamer.Al met al... Zeer duidelijk en prettig bedrijf,doen waarvoor ze komen en doen ook daadwerkelijk wat ze beloven op de site.Heel veel plezier gehad van de nooddouche tijdens de verbouwing van de badkamer.Al met al een betaalbaar alternatief ook het twee dagen langer laten staan van de nood douche was totaal geen probleem.Kortom wij bevelen dit bedrijf aan met een dikke 10.

Jan

De ervaring met de verhuurder was echt uitstekend. Accuraad en hoffelijk. Verder een goede douche, top.

Erik Tijsterman

Geweldige oplossing

Geweldige oplossing als je een tijd niet zelf over een douche beschikt van weg verbouwing

Jan Willem

Handig, snel, goede service en betaalbaar.

Huizing

Mijn ervaring is helemaal top.wij waren er echt heel blij mee.service ook echt top.snellw levering en verlengen zonder probleem.

E. van der Graaf

Zeer positieve ervaring. Perfecte oplossing tijdens verbouwing badkamer. Vriendelijke benadering. Bij plaatsing is de douchen daadwerkelijk schoon. Keurig geïnstalleerd. Flexibel om huur te... Zeer positieve ervaring. Perfecte oplossing tijdens verbouwing badkamer. Vriendelijke benadering. Bij plaatsing is de douchen daadwerkelijk schoon. Keurig geïnstalleerd. Flexibel om huur te verlengen. Zeer redelijke prijsstelling bij uitstekende kwaliteit.

Goede service en betaalbaar.
Vijf weken lang gehuurd met succes, makkelijk in gebruik.

Keurige douche, vriendelijke man ,