Leyla Pelsman

Mijn ervaring met Huur een douche was vanaf het eerste telefoongesprek tot het ophalen van de huurdouche zeer prettig.

Marieke

Heel fijn om tijdens de verbouwing van de badkamer toch gewoon thuis te kunnen douchen.

W. de Bakker

Prima ervaring met Huureendouche. Makkelijk en flexibel datum af te stemmen voor het plaatsen en ophalen van de douche. Ook het douchen zelf viel me erg mee. Mijn voorstelling was dat ik echt kort... Prima ervaring met Huureendouche. Makkelijk en flexibel datum af te stemmen voor het plaatsen en ophalen van de douche. Ook het douchen zelf viel me erg mee. Mijn voorstelling was dat ik echt kort kon douchen maar met de boiler van Huureendouch was het prima te doen!

Uitstekend! Snelle reacties, zeer flexibel.

Super goed geregeld . Je hoeft zelf niets te doen.goede service .

Zeer goede service, flexibel met aanpassen van huur data.
Douche was in uitstekende staat en werkte perfect

Wanda de Schrijver

Heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing. Super oplossing om niet met je handdoek en douchegel de buren lastig te moeten vallen.

Prettig en makkelijk contact. Afspraken worden nagekomen. Zelf geen omkijken naar.
Prima materiaal, ook daardoor viel de verbouwing mee.

Jaap Oudes

Tot mijn verrassing bleek de nooddouche van Huureendouche eenvoudig aan te sluiten en werkte e.e.a. perfect. Afspraken worden keurig nagekomen, contact verloopt zeer prettig. Prijs is zeer redelijk.... Tot mijn verrassing bleek de nooddouche van Huureendouche eenvoudig aan te sluiten en werkte e.e.a. perfect. Afspraken worden keurig nagekomen, contact verloopt zeer prettig. Prijs is zeer redelijk. De ideale oplossing om on het ongemak van een badkamer die verbouwd wordt te compenseren.