Blokdijk

Super geregeld !!
Snel en professioneel. We konden de douche langer lenen. Zou het iedereen aanraden.

Claudia

Super service. Aardig personeel. Goed bereikbaar. Duidelijke offerte. Vertrouwen in de klant door achteraf te kunnen betalen.

Goede afspraken gemaakt en zijn ook nagekomen. Prima service.

Douche aangevraagd, afgestemd en geleverd. Na afloop volgens afspraak weer opgehaald.

Echt super. Afspraken werden netjes nagekomen.

Douche kon op korte termijn geplaatst worden, goede service.

Henk

Prima douche. Vlotte en plezierige levering. Wat langere duur van de huurperiode was geen probleem.
Nog wel een advies: een rekje om je douchebenodigdheden in op te bergen.

Fam. Dubois

Wij hebben net een badkamerverbouwing achter de rug, door een douche te huren bij Paul van Ree is dit heel comfortabel geweest!!
Paul heeft de douche opgezet en aangesloten binnen een uurtje....
Paul heeft de douche opgezet en aangesloten binnen een uurtje. We hebben daardoor 2 weken heerlijk thuis kunnen douchen met 4 personen( met een heerlijke waterstraal) en waren niet genoodzaakt om bij de buren of familie aan te kloppen, helemaal super!
Het was ook echt niet duur.

Nogmaals bedankt Paul!!

Familie Maitimu - Stoof

In één woord: super.
In één woord: super.
1. Wij hadden een doucheverhuurbedrijf in onze stad gevraagd, maar deze wilde niet leveren aangezien wij een 'buitenbadkamer'( lees, partytent volledig dicht met vlonders en vast aansluiting op afvoer) moesten realiseren.
Paul had hier geen moeite mee, mits de elektra veilig was aangelegd.
2. Wij hadden, door onvoorziene omstandigheden, behoorlijke vertraging met onze verbouwing.
Daardoor moesten wij langer de douchecabine huren. Ook hier wederom een zeer flexibele opstelling.
Kortom, Paul is een gedreven persoon die open staat voor aller mogelijke oplossingen en denkt mee met zijn klanten.

De materialen zoals geleverd zijn van goede kwaliteit en voldoen volledig aan de verwachtingen.

Liesbeth

Uitstekend. Het is heerlijk om toch een douche te hebben als de badkamer verbouwd wordt. Echt Top.