Binnen een paar uur al een reactie op mijn mail. In no time volgde de bevestiging. Paul kwam de douche keurig op tijd afleveren. Toen de aannemer aangaf meer tijd nodig te hebben, was het geen... Binnen een paar uur al een reactie op mijn mail. In no time volgde de bevestiging. Paul kwam de douche keurig op tijd afleveren. Toen de aannemer aangaf meer tijd nodig te hebben, was het geen enkel probleem de douche een paar dagen langer te huren. Ruim 3 weken prima kunnen douchen. En het ophalen verliep ook weer prima.

Prima geregeld, op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald. Heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing van onze badkamer.

Zeer goed bevallen ! Een uitkomst bij de verbouwing van de badkamer.

Een goede vervanging bij verbouwing badkamer

Snelle reactie na offerteaanvraag. Afspraken worden goed nagekomen. Hele nette, schone douchecabine.

Rik van de Ven

Zeer vriendelijk en zeer correct. Exact geleverd wat gevraagd werd, bijzonder professioneel. We hebben gedurende onze verbouwing heerlijk kunnen douchen!

Paul de Kaper

Flexibel en sympathiek contact. Er wordt meegedacht in oplossingen. Keurige douche.

Joke kievits

In 1 woord super! Heb ook al aanbevolen bij heel veel mensen.

Wat een uitkomst om lekker te douchen als je badkamer wordt verbouwd. Een hele vriendelijke meneer die de douche plaatst, binnen korte tijd staat de douche en heel makkelijk te gebruiken. Ik kan het... Wat een uitkomst om lekker te douchen als je badkamer wordt verbouwd. Een hele vriendelijke meneer die de douche plaatst, binnen korte tijd staat de douche en heel makkelijk te gebruiken. Ik kan het iedereen aanbevelen!!!

Fam. Janssen

Goede snelle service