John van der Meer

Wat een genot. Tijdens de verbouwing van onze badkamer gewoon in eigen huis kunnen blijven douchen.
Prima constructie, snel geplaatst en eenvoudig in gebruik.
Voor de prijs hoef je het...
Prima constructie, snel geplaatst en eenvoudig in gebruik.
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Dit is 100 keer beter dan steeds elders te moeten douchen.

Gertrude Pors

Geweldige ervaring
Snel opgezet en snel weg gehaald
Ik wist niet dat dit bestond, en zo een heerlijke straal
Echt heerlijk en raad dit aan als je je badkamer gaat renoveren en...
Geweldige ervaring
Snel opgezet en snel weg gehaald
Ik wist niet dat dit bestond, en zo een heerlijke straal
Echt heerlijk en raad dit aan als je je badkamer gaat renoveren en gewoon kan douchen
Gewoon top, ook de communicatie !

Spaan / Tuincentrum Rokkeveen

Super bedrijf snelle en nette service, door lekkage moest mijn douche eruit. 3 weken gewoon kunnen douchen op zolder. Helemaal super met een dochter en mijn vrouw in huis. Echt een aanrader als uw... Super bedrijf snelle en nette service, door lekkage moest mijn douche eruit. 3 weken gewoon kunnen douchen op zolder. Helemaal super met een dochter en mijn vrouw in huis. Echt een aanrader als uw badkamer even buiten gebruik is.

Raymond

Onze badkamer werd drie weken lang gerenoveerd en zodoende hadden we een noodoplossing nodig.
Huureendouche.com bood een mooie uitweg.
Ik heb zeer fijn contact gehad met de medewerkers,...
Huureendouche.com bood een mooie uitweg.
Ik heb zeer fijn contact gehad met de medewerkers, zij waren erg flexibel, dachten mee in oplossingen en stelden zich uiterst professioneel op.

Duidelijke website, goede prijs en communicatie

Eric

Duidelijke voorwaarden. goede prjs.goede coummunicatie

S. Pooran

Super! Wat een uitkomst!

Rob Ramsteijn

Zeer positief: de spullen werden drie trappen opgedragen zonder tegen wanden aan te stoten, de montage ging snel.
Na verwijderen van de douche, hadden we na het terugplaatsen van een koppeling zeer lichte lekkage. Die was een dag later verholpen.

Prima nooddouche gekregen en 3 weken gebruikt! Ideale oplossing voor de badkamer verbouwing.

Snel, netjes en schone douche. werkte prima in 1 keer. bij weghalen, kleine lekkage, was zeer snel verholpen.