Super oplossing, niet douchen bij buren of familie. Mooie ruime douchecabine en alles werkt perfect keurig geïnstalleerd door de mensen van Huureendouche.

Goede ervaring, heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing.
de douche wordt geheel gemonteerd en gedemonteerd dus nergens omkijken naar.
als je een nooddouche wil huren zou ik huur...
Goede ervaring, heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing.
de douche wordt geheel gemonteerd en gedemonteerd dus nergens omkijken naar.
als je een nooddouche wil huren zou ik huur een douche van harte aanbevelen.

Marieke Groeneveld-Warnas

Alles werd keurig geregeld conform gemaakte afspraken en wij hebben heerlijk kunnen tijdens onze verbouwing

Jazz

Prima douche! Fijn om een huurdouche te hebben, vooral als de verbouwing langer duurt dan gepland (en dat is al gauw het geval). Zeker een uitkomst met drie pubers in huis.

Ineke Groen

Het was ideaal om een eigen douche te hebben op zolder terwijl onze badkamer op de 1e verdieping verbouwd werd!
We hoefden zelfs niet te doen; de douche werd gebracht en aangesloten en later ook weer los gekoppeld en verwijderd.

Martin Mijnsbergen

Wij hebben gedurende de verbouwing van onze badkamer twee weken een mobiele douche gehuurd bij huureendouche.nl

Erik

Zeer positief, pro actief en meedenkend.

We moesten onze badkamer verbouwen en hadden dat lang uitgesteld wegens het dan missen van een douche. Nadat wij van huurdouches hadden gehoord hebben wij "Huur een Douche" gevonden. Online reviews... We moesten onze badkamer verbouwen en hadden dat lang uitgesteld wegens het dan missen van een douche. Nadat wij van huurdouches hadden gehoord hebben wij "Huur een Douche" gevonden. Online reviews daarvan waren goed, en wij zijn zelf ook erg tevreden.

Wim Bargerbos, Zoetermeer

Prima service en heerlijk douchen!