Marja

We wilden al een tijd onze (enige) badkamer verbouwen, maar zagen niet voor ons hoe dat moest met een gezin van vier personen, wekenlang zonder douche. Tot ik ergens las over huureendouche.com. We wilden al een tijd onze (enige) badkamer verbouwen, maar zagen niet voor ons hoe dat moest met een gezin van vier personen, wekenlang zonder douche. Tot ik ergens las over huureendouche.com.
Wat een uitkomst is dat geweest. De grote, schone douchecabine paste precies op onze zolderkamer waar we wel al warm water en afvoer hadden. Paul heeft alles netjes aangesloten. We hadden de douche langer nodig dan gepland, maar dat was geen probleem. We hebben zes weken lang prima gedoucht!

Witteveen

Wij hebben ruim 2 weken een douche van jullie gehad. Wij zijn zeer tevreden. De douche werd keurig op tijd gebracht en gehaald. Alles werd geïnstalleerd. Wij hebben er veel plezier van gehad.

Willem Glasbergen

Nette en prima werkende douche en goede service. Wij zijn zeer tevreden.

P.G. van Kesteren

Prima verlopen, goede service

Wat heerlijk dat zoiets bestaat.. Het maakt de rommel in huis, van de badkamer die verbouwd wordt, een stuk aangenamer. Je weet nl dat je s'avonds een lekkere douche kan nemen.
Zal het...
Zal het iedereen aanraden en wist eigenlijk niet dat zoiets er was.

Bas

Vanwege verbouwing van onze badkamer een douchecabine op onze zolder: kamperen in je eigen huis. Ging prima!

Rob van Beek

Zeer goed alle afspraken worden nagekomen. Paul is een vriendelijke service gerichte ondernemer. Ga zo door!
Ik heb Huur een douche al bij diverse mensen aangeraden.

Prima douche met douchegordijn, heerlijke douchekop. Goed contact en erg flexibel uiteindelijk helaas bijna 4 weken moeten huren.

Yilmaz

Als heel positief ervaren