Chris en Margreet Schenk

Voor de 2e keer een douchecabine gehuurd ivm lekkage/verbouwing badkamer en weer is het supergoed bevallen. Netjes op zolder geplaatst en heerijk kunnen douchen zonder problemen. Bedankt voor de... Voor de 2e keer een douchecabine gehuurd ivm lekkage/verbouwing badkamer en weer is het supergoed bevallen. Netjes op zolder geplaatst en heerijk kunnen douchen zonder problemen. Bedankt voor de snelle en flexibele service om de douche te kunnen plaatsten. Loek. Je bent een topper.

Paul

Zeer correct en goede plaatsing en uitleg. Hij neemt alle tijd en is zeer secuur!! Douche ziet er netjes en schoon uit. Ook bij het ophalen wordt er zeer netjes gewerkt. Zeer vriendelijk en beleefd.... Zeer correct en goede plaatsing en uitleg. Hij neemt alle tijd en is zeer secuur!! Douche ziet er netjes en schoon uit. Ook bij het ophalen wordt er zeer netjes gewerkt. Zeer vriendelijk en beleefd. Na het weghalen van de douche zelfs geholpen met het terug plaatsen van onze keukenkast. Al met al beveel ik dit bedrijf aan een ieder aan!!!
Dank je wel voor de goede zorg.
Groet uit Nieuwerkerk.

Tahmina

We hebben heel fijn ervaren deze walk-in douchecabine. Was netjes op zolder geïnstalleerd. Snelle levering, flexibel met ophaaltijd. Schone en ruime douchecabine. Communicatie was heel vlot en... We hebben heel fijn ervaren deze walk-in douchecabine. Was netjes op zolder geïnstalleerd. Snelle levering, flexibel met ophaaltijd. Schone en ruime douchecabine. Communicatie was heel vlot en vriendelijk. Al met al uitstekende service, heel prettig ervaren. Zeker een aanrader tijdens badkamer renovatie.

Petra

Echt kan het iedereen aanraden zo relaxt om gewoon toch thuis te kunnen douchen. Fijne vriendelijke service!

Olga Rietbroek

Goede service en snel en goed contact . Schone en fijne douche cabine , iemand met veel plezier en passie in zijn werk , zeker aan te bevelen.

Marlies Crispijn

Top service, netjes geplaatst, konden hem zonder probleem langer huren. De douche zelf was echt top.

Koen

Ik heb de douche tijdens het verbouwen gehuurd en wat een uitkomst was dat! Geen gedoe om ergens heen te moeten om te gaan douchen, totaal geen last van water, nattigheid, of andere problemen gehad... Ik heb de douche tijdens het verbouwen gehuurd en wat een uitkomst was dat! Geen gedoe om ergens heen te moeten om te gaan douchen, totaal geen last van water, nattigheid, of andere problemen gehad echt top! Daarnaast is Loek echt een super leuke, nette en bekwame gast die super goede service levert! Loek jongen het ga je goed, veel succes met alles! Groeten Koen

Marion en Ralph

Vriendelijke, duidelijke en snelle service. Onze verbouwing liep uit. Elke dag dankbaar geweest dat we thuis konden douchen. De cabine was keurig ! Loek! Je bent een topper!

Feline

Goede service voor een goede prijs