W Willemse

Telefonisch contact gehad,zeer vriendelijk

Geen.

Judith Sieval

Prima snelle bezorging goede kwaliteit

Geen punten te verzinnen

Chantal van Hoof

Heel goed. Al vaker iets besteld. Snelle levering

Mireille Van Mele

Correcte afhandeling

Alles prima

Nel van Dijken

Minke

Vraag voor snoer en pedaal en spoel huis. Wil een foto opsturen van de aansluiting. Oke. Direct antwoord.twee dagen later alles in huis. Super.Dankjewel.

Carina Kes

Leuke aanbieding

Niks

Ladali Kuijpers

Pakket niet aangekomen

Geen tips

J.J. van Iterson

Ik heb 2 lampjes besteld voor een Pfaff naaimachine, echter gaven deze lampjes zoveel warmte dat het kunststof deel rondom het lampje verbrande (smolt) en begon te roken. De lampjes hebben wij met... Ik heb 2 lampjes besteld voor een Pfaff naaimachine, echter gaven deze lampjes zoveel warmte dat het kunststof deel rondom het lampje verbrande (smolt) en begon te roken. De lampjes hebben wij met moeite er uit gekregen en weggegooid omdat de lampjes ook braken omdat deze erg vast zijn gaan zitten in het gesmolte kunststof of zwarte deel waar het lampje in zit.
Kortom niet tevreden met de lampjes met schade aan de naaimachine!

Betere instructie in het wel/niet toepassen van de lampjes, aangezien dit type lampje dus veel te veel hitte geeft.

Reactie Huissteden:

We kregen een review van u, bedankt voor het invullen.
We kregen een review van u, bedankt voor het invullen.
Maar u heeft een Insteeklampje van 12V-5W gekocht voor uw Pfaff Expression 2.0 maar die is niet voor uw machine (uw model naaimachine staat ook niet op de product pagina) U had een Insteeklampje van 24V-5W moeten hebben voor uw naaimachine wat ook in de handleiding staat. Helaas kunnen wij er niks aandoen dat u de verkeerde koopt.

P Stevens

Door onduidelijkheid verkeerd artikel

Kon terug sturen maar moet wel weer verzendkosten betalen voor een product van 2 euro

Reactie Huissteden:

Bedankt voor u review, wel jammer dat u zo reageert.
Bedankt voor u review, wel jammer dat u zo reageert.
Op de site staan de maten van de garenpen en voor welk model Singer naaimachine het product is, en daar staat niet uw model bij, waarom besteld u hem dan?
En in ons voorwaarde staat dat een klant de retourkosten zelf moet betalen.