Vaak niet op de dag als het nodig is terecht te kunnen,vaak word je afgescheept door balie assistente.

Aouasa A

Ik kon snel terecht met mijn dochtertje. Bedankt.

APN

De vreselijke muziek op de wachtlijn haalt mijn score sterk naar beneden. Artsen zijn prima, maar ik word belemmerd in mijn contact vanwege die ongevraagde muziek die ik niet verdraag. Diverse keren... De vreselijke muziek op de wachtlijn haalt mijn score sterk naar beneden. Artsen zijn prima, maar ik word belemmerd in mijn contact vanwege die ongevraagde muziek die ik niet verdraag. Diverse keren heb ik gevraagd of ze dat eraf halen of dat ik per mail een afspraak mag maken, maar ik moet steeds in discussie.

Het is vooral de afgelopen jaren, sinds de overname van de praktijk van Dr Rost, met sprongen vooruit gegaan! Communicatief, moderner, vriendelijk!

Er is niks aan te merken, ik ontvang altijd de zorg die ik nodig hebt, met aandacht en voldoende tijd. De assistente is enorm vriendelijk, respectvol en secuur. De huisarts neemt de tijd om alles... Er is niks aan te merken, ik ontvang altijd de zorg die ik nodig hebt, met aandacht en voldoende tijd. De assistente is enorm vriendelijk, respectvol en secuur. De huisarts neemt de tijd om alles goed uit te leggen en stil te staan bij eventuele emotionele zaken. Ik ben zo tevreden bij deze praktijk!

Freek Van Essen

Goed geholpen en ook in de vakantie open en bereikbaar, dat was vroeger wel anders.

Voor mijn gevoel ben ik huisartsloos geworden doordat ik telkens weer een ander gezicht zie die mij niet kent