Harriët Smit, Zunderdorp B&M

De samenwerking is prettig, betrouwbaar en de producten zijn van goede kwaliteit.

Betrouwbaarheid, professionaliteit

Reactie Huis Communicatie:

Dank Harriët, voor de prettige samenwerking rond het jaarverslag van de Almeerse Scholengroep en communicatie over Passend Onderwijs. Samen kunnen we veel voor het onderwijs betekenen.... Dank Harriët, voor de prettige samenwerking rond het jaarverslag van de Almeerse Scholengroep en communicatie over Passend Onderwijs. Samen kunnen we veel voor het onderwijs betekenen.
Hartelijke groeten,

Kim Vlaardingerbroek, Kindcentrum Het Palet

Prettige en heldere samenwerking, waarin goed geluisterd wordt naar de wensen van de klant.

Waarom zou je Huis Communicatie wel/niet aanbevelen?

Duidelijke afspraken, professionele medewerkers, breed aanbod, veel ervaring in het werkveld en goed bereikbaar.

Reactie Huis Communicatie:

Bedankt voor de mooie review en de fijne samenwerking, Kim! Ik kijk uit naar de volgende stappen die we met elkaar gaan zetten.
Talitha Huis

Abe Ekhart + St.OBODB

Snel en flexibel

Waarom zou je Huis Communicatie wel/niet aanbevelen?

Direct was er herkenning en begrip voor het geen wat wij nastreefden binnen een erg korte deadline

Reactie Huis Communicatie:

Bedankt voor de prettige samenwerking. Ik hoop dat jullie tijdens de ‘Week van Openbare scholen’ veel bezoekers ontvangen.
Groeten
Angela Oud

Simone van der Hoorn, De Groeiling

Samenwerking met Huis Communicatie verliep prettig. Deskundig advies en feedback werd snel verwerkt.

Waarom zou je Huis Communicatie wel/niet aanbevelen?

Huis Communicatie weet goed door te vertalen waar de klant behoefte aan heeft. De medewerkers zijn erg deskundig. Feedback op conceptversies wordt op de juiste manier opgepakt en snel verwerkt.

Reactie Huis Communicatie:

Bedankt voor je mooie beoordeling, Simone! We hebben met heel veel plezier gewerkt aan de vormgeving van het koersplan en de vertaling van de strategische koers naar een praatplaat. Samen hebben we... Bedankt voor je mooie beoordeling, Simone! We hebben met heel veel plezier gewerkt aan de vormgeving van het koersplan en de vertaling van de strategische koers naar een praatplaat. Samen hebben we een mooie stijl gevonden, passend bij De Groeiling.
Tessa Verdegaal

Lieke Rigter VierTaal

Waardevol

Waarom zou je Huis Communicatie wel/niet aanbevelen?

prettige samenwerking, doel voor ogen, positief kritisch en duidelijk in meerwaarde, goede aansluiting met inhoud, boodschap en de personen voor wie het is.

Reactie Huis Communicatie:

Dank Lieke! Samen met jullie werken aan de Staat van het Amsterdamse PO was voor mij een prachtige uitdagende opdracht.
Bedankt voor de samenwerking,

OBS Graaf Floris

Prima, makkelijk, duidelijk, overzichtelijk

Waarom zou je Huis Communicatie wel/niet aanbevelen?

Goede kwaliteit, maar vreselijk duur

Reactie Huis Communicatie:

Dankjewel voor je beoordeling, Laura. Het was fijn om samen te werken aan jullie schoolplan!
Martijn van Lith

Joyce Bussu / Stichting OBODB

TOP

Waarom zou je Huis Communicatie wel/niet aanbevelen?

Goede communicatie, Angela is een topper

Reactie Huis Communicatie:

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijne samenwerking aan de social media campagne en poster voor 'Week van de openbare scholen'!
Angela Oud

marja boll gemeente amstelveen

Hartelijke professionele doortastende samenwerking

Professioneel, doorzetters, strategisch

Reactie Huis Communicatie:

Dank Marja, zo’n fijne samenwerking komt altijd van twee kanten! We hebben het naschoolse programma Kangoeroe KIK met veel plezier voor de gemeente georganiseerd.
Janneke Dijke

Openbaar Onderwijs Houten (OOH)

Professioneel, accuraat, ondersteunend

Waarom zou je Huis Communicatie wel/niet aanbevelen?

Ondersteunend en ontzorgen bij de vormgeving van de plannen van de organisatie.

Reactie Huis Communicatie:

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Annelies! Het was een fijne samenwerking om jullie strategische koers te vatten in woord en beeld.
Martijn van Lith

Stichting Verderwijs