Uitstekend

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laserbehandeling

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Ik heb geen verbeter punten

Bedankt voor je review!

José Groenendijk

Goede uitleg van alle mogelijkheden ter verbetering van de huid en spataderen. Ter plekke en nadien ook nog eens via de mail.

Wegbranden van een 'pukkel' op de neus

Beste José,
Wat fijn dat je deze positieve ervaring met ons wilt delen.
Bedankt daarvoor!

Prima, schoon, verzorgde kliniek

Camouflage advies

Kan niks bedenken,

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Heel fijn om te horen, dankjewel!

Kim

Goede behandeling.

Plasmage

Niks

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je review Kim!

Zeer fijne ervaring

Fillers

Niet er wordt fijn meegedacht

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen dat je het gevoel hebt gehad dat er met je wordt meegedacht. Dit vinden wij belangrijk.

Herman

Ik ben snel en uitstekend geholpen.

Weghalen steelwratjes.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je fijne reactie Herman!

Ontzettend vriendelijk personeel, legt alles goed uit over de behandelingen.

Fractional laser en microneedling

Beste kliniek waar ik ooit ben geweest. Blijf het zo houden :)

Daar doen we het voor!

Goed, snel, duidelijk

Laser ontharing

Beter beeld over pijn van laserbehandeling van tevoren?

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de review en je feedback. Hier kunnen wij wat mee!

Silvia

Peeling

Niets is erg goed

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je review Silvia!

Medewerkers zijn aardig en beleefd.

Pigmentvlekken

Ze zijn niet allemaal weg het is aangestipt ,jammer want het is duur.
Andere jaren ging het met laser.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste mevrouw, samen met een spiegel hebben we tijdens de behandeling alle plekjes bekeken. De plekjes die nog niet goed behandeld waren zijn in een nabehandeling kosteloos behandeld. De laser was... Beste mevrouw, samen met een spiegel hebben we tijdens de behandeling alle plekjes bekeken. De plekjes die nog niet goed behandeld waren zijn in een nabehandeling kosteloos behandeld. De laser was bij uw huid minder geschikt op dit moment ivm te licht gekleurde pigmentvlekken. Wij hebben ons best gedaan. Jammer dat het niet naar tevredenheid was.