Nora

Op mijn gemak ondanks dat de behandeling ongemakkelijk was.

Laser ontharing

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Duidelijkheid wat pakketprijzen betreft. Ik heb meer behandelingen nodig gehad dan in mijn actie pakket stond. De prijzen van de extra behandelingen gaan voor de normale tarief.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste Nora, bedankt voor het schrijven van je review en het geven van deze tip. Hier gaan we mee aan de slag. We zullen er in het vervolg voor zorgen dat er vooraf aan de behandeling duidelijkheid... Beste Nora, bedankt voor het schrijven van je review en het geven van deze tip. Hier gaan we mee aan de slag. We zullen er in het vervolg voor zorgen dat er vooraf aan de behandeling duidelijkheid wordt gegeven over de pakketprijzen en de tarieven buiten het pakket.

R.A. Prins

Prima ervaring

Huid verbeteren

Hoogerbrug

Heel vriendelijk en behulpzaam.
Ziet er netjes en schoon uit

Behandeling voor acne

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Het is onhandig dat je niet goed kan parkeren in de buurt.
Maar daar kunnen jullie niks aan doen denk ik;)

Sandra

Heel goed

Ontharen

Niets

Caroline

Fijne ontvangst in deze professionele kliniek waar men tijd en aandacht voor je heeft. Blij met de resultaten.

Beenvaatjes lazer behandeling.

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Geen, jullie doen het goed.

Laserontharing

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Niet gaat goed zo. Missvhien meer nazorg monitoren.

Terry moeasoi

Over het algemeen heel erg goed, tessa is fantastisch. Maar de laatste afspraak viel erg tegen. Waar ik normaal gesproken 80/90 euro betaal, werd er 150 euro in rekening gebracht. Ook had ik het... Over het algemeen heel erg goed, tessa is fantastisch. Maar de laatste afspraak viel erg tegen. Waar ik normaal gesproken 80/90 euro betaal, werd er 150 euro in rekening gebracht. Ook had ik het gevoel dat er extra werd gelaserd, waar niet nodig was. Alleen maar om het gebied groter te maken en een hoger bedrag in rekening te brengen. Dat is erg jammer, maar ik voelde me echt bestolen. En dat is een reden voor mij om niet meer naar huid en laser te gaan.

Fractional laser

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Probeer je vaste klanten niet te naaien en misschien een spaaractie (als je zoveel behandelingen of geld uitgeeft dat je een gratis behandeling krijgt)

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste Terry, Bedankt voor je uitgebreide een eerlijke antwoord. Via de mail hebben we ondertussen samen hierover contact gehad. We vinden het vervelend dat hierover een misverstand is ontstaan. We... Beste Terry, Bedankt voor je uitgebreide een eerlijke antwoord. Via de mail hebben we ondertussen samen hierover contact gehad. We vinden het vervelend dat hierover een misverstand is ontstaan. We zijn hierover gezamenlijk tot oplossing gekomen. Bedankt voor de tip en we gaan kijken wat we hiermee kunnen doen. Vriendelijke groet, Tessa namens Huid & laser kliniek Delft

Good

Laser for Rosasea

nothing

Vera Moons

Goed. Vriendelijk en professioneel personeel

Gezicht laseren

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Zou ik niet weten. Ga zo door.

Huid & laser kliniek Delft (Nassaulaan)

Professioneel, goed, vriendelijk en schoon

Welke behandeling/consult heb je ondergaan?

div. laser therapie (vaat en litteken) en laser/elektrische ontharing

ga zo door