Anita

Fijne ontvangst, goede uitleg en tijd voor vragen. Tot nu toe alleen maar leuke afspraken gehad :-)

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laser ontharing oksels

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Niets

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Top om te horen Anita, laten we dat vooral zo houden! Bedankt voor je mooie review.

Heel goed

Perling

Gern

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor deze 10/10 beoordeling!

Becky van Paassen

Tessa is a really experienced and knowledgeable skin therapist. She explained the procedure before hand and the steps during the treatment, which made me feel at ease. I was a little nervous, but... Tessa is a really experienced and knowledgeable skin therapist. She explained the procedure before hand and the steps during the treatment, which made me feel at ease. I was a little nervous, but there was no need on reflection, the treatment was fast and pain free. I'll definitely be going back for more treatments. Thanks Tessa!

Red veins in my cheeks

None

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thanks for this lovely review Becky! We will pass on the compliments to Tessa.

Ingrid Ippel

Ik vind de mensen die er werken zeer vriendelijk en behulpzaam

Tatoeages laseren

Geen tips

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Fijn om te horen Ingrid, bedankt voor je reactie!

Joanna

Prettig geholpen door Juliet.

Botox frons en kraaienpootjes, ben er tevreden mee.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je mooie review Joanna.

Mieke

Heel fijn ontvangen en een goede uitleg gekregen.

Cosmo Peel forte

Niets. Het ging prima zoals het ging

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen Mieke, bedankt voor de review.

Trudi

Ervaring was geweldig..

Laser voor pigment vlekken

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wauw Trudi, wat een mooie woorden!

L

Goede ervaringen. Vriendelijke, bekwame medewerkers en nuttige informatie. Mooie praktijk. De huidtherapeuten denken in behandelplan mee over planning van de behandelingen, welke combinatie om... Goede ervaringen. Vriendelijke, bekwame medewerkers en nuttige informatie. Mooie praktijk. De huidtherapeuten denken in behandelplan mee over planning van de behandelingen, welke combinatie om gewenste resultaten te behalen, downtime en kosten. Scheppen realistische verwachtingen. Ik vind het fijn dat ik voor de behandeling(en) een gratis consult kon boeken om dit allemaal te vragen en te bespreken, dat maakt de zorg toegankelijk. Ook is het fijn dat de praktijk in de avond open is.

Vaatlaserbehandeling, camouflagetherapie en peelings

Geen idee.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Heel fijn dat je dit met ons wilde delen. Bedankt voor je mooie en uitgebreide review!

Hele fijne huid specialist en een fijne ontspannen sfeer in de kliniek.

Medische peeling

Niks aan te merken

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt dat je de moeite hebt genomen voor dit mooie eindoordeel!

Prima, op mijn gemak gesteld!

Gestart met laserbehandeling gezichtshaar.

geen idee

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wij zijn blij te horen dat je je bij ons op je gemak hebt gevoeld. Dit vinden wij erg belangrijk!