Ildiko Turk

Alles was naar wens, kundige huidtherapeute, vriendelijke ontvangst, mooie en schone bedrijfsruimtes

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Microneedling in combinatie met peeling

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Blijf zo foorgaan

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Dank je wel voor je positieve feedback!

maura put

Hele fijne ervaring met een hele persoonlijke insteek. Er wordt echt de tijd genomen om alles uit te leggen en om al je vragen te stellen. Ook tijdens de behandeling wordt er goed nagevraagd hoe het... Hele fijne ervaring met een hele persoonlijke insteek. Er wordt echt de tijd genomen om alles uit te leggen en om al je vragen te stellen. Ook tijdens de behandeling wordt er goed nagevraagd hoe het gaat en hoe je je erbij voelt.

Laser ontharen, zowel oksels als bikinilijn

Uh ik vond het een hele fijne manier van behandelen zoals jullie het aanpakken. Ik zou zeggen ga zo door.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

We zijn blij te horen dat je de afspraak als prettig hebt ervaren. Bedankt voor deze feedback!

Christa

Fijne kliniek, Mooi interieur, rustgevend.

Botox voor de frons

Ook in de ochtenden een behandeling aanbieden.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Dank je wel voor de 10/10 beoordeling en je feedback! Goed nieuws, je kunt nu naast de vrijdagochtenden ook op de donderdagochtenden terecht voor behandeling bij de cosmetisch arts.

Everything is good

Epilation

Everything is fine

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thank you for your review.

N.v.t.

Uitstekend

Coagulatie

geen opmerkingen

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wauw, bedankt voor dit mooie eindoordeel!

Professioneel en zorgvuldig.

Inkt verwijderen

Geen tips

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Fijn om te horen dat je de kliniek als professioneel en zorgvuldig omschrijft. Bedankt daarvoor!

Louise is ontzettend aardig en geeft een prettige en open sfeer. Van tevoren wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren, waardoor je niet tot verassingen komt te staan.

Huidlaser voor littekens

X

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de mooie woorden, we gaan ze aan Louise doorgeven!

Nancy

Ik ben goed geholpen en uitgebreid geïnformeerd over de behandeling.

Pigmentvlekken verwijderen.

Nvt

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen Nancy. Bedankt voor je eindoordeel!

Valérie

De vriendelijke meiden geven veel informatie over de behandeling (ervoor en tijdens) wat een vertrouwd gevoel geeft!

Laser ontharing

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen dat de meiden je een vertrouwd gevoel geven Valérie. Dit vinden wij zelf ook heel belangrijk. Bedankt voor je review!

Heel vriendelijke service en er wordt fijn meegedacht

Tattoo behandeling

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de mooie beoordeling.