Goed geholpen ben heel tevreden

microneedling

Geen ben tevreden

Vakkundig en klantvriendelijk

Vaatjes in gezicht laseren

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Ik heb voor roodheid/couperose vaatlaser behandeling gehad, uiteindelijk viel t resultaat erg tegen, iets wat vooraf niet meegenomen was in het adviesgesprek. Ook verschillende techniek tussen de... Ik heb voor roodheid/couperose vaatlaser behandeling gehad, uiteindelijk viel t resultaat erg tegen, iets wat vooraf niet meegenomen was in het adviesgesprek. Ook verschillende techniek tussen de diverse therapeuten, wat enorm scheelde in de zwelling achteraf.
Als oplossing voor de roodheid werd de Jane Iredale make up geadviseerd, als camouflage.

Vaatlaser gelaat

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Beter vooraf de on(mogelijkheden) van de behandeling aangeven.
Meer uniformiteit in de techniek
Geen cosmetica 'aansmeren

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste,
Beste,
Graag willen wij je bedanken voor de tips en de review die je ons gegeven hebt. Een 70 tot 90% reductie van de vaatjes is niet altijd haalbaar helaas. Vooraf hadden wij dit duidelijker aan moeten geven in het consult of in het behandelplan, een juiste verwachting die passend is bij de indicatie diffuse roodheid. Er is nu ongeveer een 50% verbetering bereikt na 3 behandelingen. Zo ook de verschillende techniek die is toegepast tijdens de vaatlaser behandelingen zal intern besproken worden. We gaan ermee aan de slag.

Redelijk maar niet geheel naar mijn zin.

Epilatie

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Het aantal behandelingen is meer dan vooraf is afgesproken.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste, bedankt voor de review. Bij elektrisch epilatie kan het voorkomen dat er meerdere behandelingen nodig zijn dan we aanvankelijk dachten in te schatten tijdens de intake. We zullen dit meenemen... Beste, bedankt voor de review. Bij elektrisch epilatie kan het voorkomen dat er meerdere behandelingen nodig zijn dan we aanvankelijk dachten in te schatten tijdens de intake. We zullen dit meenemen en in het vervolg nog duidelijker proberen kenbaar te maken.

Friendly service & pleasant environment

Skin pigmentation

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Keep up with the friendly & efficient service

wil van Dorp

Welke behandeling/consult heb je ondergaan?

Wratje onder re oog verwijderd

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Zeer vakkundig en erg vriendelijk.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan?

Laser en electrisch ontharen in gezicht.

Zo door gaan.

Positief. Huidtherapeute Bo komt op mij over als een kundige en ervaren behandelaar die eerlijke adviezen geeft (zij smeert bijvoorbeeld geen producten of diensten aan maar adviseer eerlijk waar je... Positief. Huidtherapeute Bo komt op mij over als een kundige en ervaren behandelaar die eerlijke adviezen geeft (zij smeert bijvoorbeeld geen producten of diensten aan maar adviseer eerlijk waar je effect van kunt hebben). Verder ziet de kliniek er schoon en modern uit. Medewerksters bij de balie zijn geduldig en vriendelijk.

Laser ontharing en peeling

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Soms is het lastig om mails terug te vinden omdat er vanuit meerdere mailadressen informatie wordt verstuurd (waarschijnlijk omdat dit een automatische koppeling is met jullie systeem).

Lisa

Erg positief. Hele behulpzame, vriendelijke en meedenkende mensen

Welke behandeling/consult heb je ondergaan?

Laser ontharing en camouflage makeup

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Ik ben erg tevreden en heb niks om aan te merken