Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Plekken weg laten halen

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Goed kliniek vriendelijke mensen

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hartelijk dank voor je review!

Heel vriendelijk, persoonlijk en wordt alle tijd genomen.

Botox en fillers

Blijf zoals jullie nu werken! Hoe fijn is het dat ik wordt verwelkomt met mn voornaam.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Paniz

Perfect

Laser hair removal

Nothing, everything is perfect!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thank you for your review Paniz!

Professioneel en prettig

Coagulatie xantelasme

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Goed om te horen dat je je bezoek als professioneel en prettig hebt ervaren. Bedankt voor het delen!

Super fijne medewerkers en fijne behandelingen

Acnepeeling

Geen!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Een 10 en 5 sterren, daar doen we het voor!

Positief, goed geïnformeerd. Aardige en vakbekwame mensen

Vaatjes in gezicht laten verwijderen

Nog geen

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat goed om te horen! Bedankt voor je review.

Paula

Mooie kliniek, professioneel personeel

Peeling

Niks

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor dit mooie eindoordeel Paula!

Claudi

Heel positief!

Botox

Blijf zo fris, vriendelijk en professioneel zoals jullie nu zijn!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt dat je deze mooie woorden met ons wil delen Claudi!

N. Wartewig

Compleet plan.

Geen tips. Ben heel tevreden

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het mooie eindoordeel!

Wartna

Deskundig en vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening en de resultaten van de laser ontharing

Laser ontharen

Geen, ik ben tevreden

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat super fijn om te horen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen!