Lisa Karlas

Erg goed

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laser ontharing

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Ik ben erg tevreden

José borghols

Met Tessa duidelijk informatief gesprek gehad en daaruit voortvloeiend behandelplan opgesteld. Zeer ondersteundend door details te vermelden tijdens het ondergaan hiervan. Resultaat met foto's te... Met Tessa duidelijk informatief gesprek gehad en daaruit voortvloeiend behandelplan opgesteld. Zeer ondersteundend door details te vermelden tijdens het ondergaan hiervan. Resultaat met foto's te bekijken.

Couperose behandeling en litteken behandeling

Heb geen enkele tip, zeer goed georganiseerd

Goed en deskundig

laser

Bianca lutke Schipholt

Goede ervaring

Cosmo peel forte

Alles naar wens geweest

Niet goed. Onverwachte en ook nog eens relatief hoge prijsstijging ná de behandeling te hebben gehad.

Laser ontharen

Mocht er sprake zijn van een prijsstijging communiceer dit dan vooraf aan de behandeling. In eerste instantie was ik tevreden maar hierdoor zo een slechte ervaring over gehouden dat ik niet meer... Mocht er sprake zijn van een prijsstijging communiceer dit dan vooraf aan de behandeling. In eerste instantie was ik tevreden maar hierdoor zo een slechte ervaring over gehouden dat ik niet meer verder wil.

Ik vind het een prettige, rustige omgeving.

Coagulatie

Ik zeg; ga zo door!

Suzan Gerritse

De eerste keer, gesprek over pigment , zou met Tessa zijn . Daar koos ik voor.
Ik kreeg een invaller, dat had ik wel graag geweten van te voren.
De 2e keer bleek de mij voorgetekende...
De eerste keer, gesprek over pigment , zou met Tessa zijn . Daar koos ik voor.
Ik kreeg een invaller, dat had ik wel graag geweten van te voren.
De 2e keer bleek de mij voorgetekende prijs totaal niet te kloppen. Best gek want op basis daarvan heb ik ingestemd. Ik heb eea veranderd en niet gedaan zodat de prijs weer overeenkwam. Na de behandeling had ik wel graag gehoord dat mijn gezicht zou opzwellen, mij werd alleen verteld dat het onder mijn ogen wat opgezwollen zou kunnen zijn. De medewerkers weten veel en zijn kundig.

Pigment behandelen en een peeling

De offerte toesturen zodat je kunt zien of het klopt wat je hebt afgesproken. Opbellen en vertellen dat je een andere behandelaar krijgt of de mogelijkheid je afspraak te verzetten.
De offerte toesturen zodat je kunt zien of het klopt wat je hebt afgesproken.
Zwelling aangeven van te voren.

Sabine

Vaatjes gezicht en pigmentvlekje laseren

Samir Zahti

Vriendelijke personeel en zeer vakkundig.

Littekenbehandeling dmv fractional laser.

Nvt

Florine

De eerste behanhandeling en intake was professioneel en Louise was erg vriendelijk en deskundig.

consult en behandeling: peeling

Iets meer tijd inplannen, vooral als het een combinatie afspraak is.