Ingrid Ippel

Ik vind de mensen die er werken zeer vriendelijk en behulpzaam

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Tatoeages laseren

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Geen tips

Joanna

Prettig geholpen door Juliet.

Botox frons en kraaienpootjes, ben er tevreden mee.

Mieke

Heel fijn ontvangen en een goede uitleg gekregen.

Cosmo Peel forte

Niets. Het ging prima zoals het ging

Trudi

Ervaring was geweldig..

Laser voor pigment vlekken

L

Goede ervaringen. Vriendelijke, bekwame medewerkers en nuttige informatie. Mooie praktijk. De huidtherapeuten denken in behandelplan mee over planning van de behandelingen, welke combinatie om... Goede ervaringen. Vriendelijke, bekwame medewerkers en nuttige informatie. Mooie praktijk. De huidtherapeuten denken in behandelplan mee over planning van de behandelingen, welke combinatie om gewenste resultaten te behalen, downtime en kosten. Scheppen realistische verwachtingen. Ik vind het fijn dat ik voor de behandeling(en) een gratis consult kon boeken om dit allemaal te vragen en te bespreken, dat maakt de zorg toegankelijk. Ook is het fijn dat de praktijk in de avond open is.

Vaatlaserbehandeling, camouflagetherapie en peelings

Geen idee.

Hele fijne huid specialist en een fijne ontspannen sfeer in de kliniek.

Medische peeling

Niks aan te merken

Prima, op mijn gemak gesteld!

Gestart met laserbehandeling gezichtshaar.

geen idee

Lisa Karlas

Erg goed

Laser ontharing

Ik ben erg tevreden

José borghols

Met Tessa duidelijk informatief gesprek gehad en daaruit voortvloeiend behandelplan opgesteld. Zeer ondersteundend door details te vermelden tijdens het ondergaan hiervan. Resultaat met foto's te... Met Tessa duidelijk informatief gesprek gehad en daaruit voortvloeiend behandelplan opgesteld. Zeer ondersteundend door details te vermelden tijdens het ondergaan hiervan. Resultaat met foto's te bekijken.

Couperose behandeling en litteken behandeling

Heb geen enkele tip, zeer goed georganiseerd

Goed en deskundig

laser