Paniz

Perfect

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laser hair removal

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Nothing, everything is perfect!

Professioneel en prettig

Coagulatie xantelasme

Super fijne medewerkers en fijne behandelingen

Acnepeeling

Geen!

Positief, goed geïnformeerd. Aardige en vakbekwame mensen

Vaatjes in gezicht laten verwijderen

Nog geen

Paula

Mooie kliniek, professioneel personeel

Peeling

Niks

Claudi

Heel positief!

Botox

Blijf zo fris, vriendelijk en professioneel zoals jullie nu zijn!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt dat je deze mooie woorden met ons wil delen Claudi!

N. Wartewig

Compleet plan.

Geen tips. Ben heel tevreden

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het mooie eindoordeel!

Wartna

Deskundig en vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening en de resultaten van de laser ontharing

Laser ontharen

Geen, ik ben tevreden

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat super fijn om te horen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen!

Barbara

Professioneel en vriendelijk

Microneedling

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hi Barbara, bedankt voor je mooie review!

Prima, had goede verhalen gehoord en hoop dat ik zo van mijn migraine afkom

Botox ivm migraine

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je beoordeling. De botox kan inderdaad een goed effect hebben op migraine. We hopen ook dat je de voordelen hiervan gaat ervaren!