Bijzonder informatief!

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laserbehandeling en peeling

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Vooralsnog heb ik erg geen!

Marc van Amerongen

Super fijn en goed

Tattoo laseren/verwijderen

Geen, zeer professionele dames en erg vriendelijk

Catherine

Zorgzame professionals

Laserontharing

Kweetnie

Wanda van Geest

Ik er goed ervaring met jullie

Ontharen

Geen tips

Zeer prettig en bekwaam personeel. Gezellige sfeer.

Vaatjes laser

Prettig en professioneel

Laserbehandeling

Zoveel mogelijk toch proberen vasthouden aan 1 behandelaar ook al is dat best uitdaging, kan ik mij voorstellen ...

Heel erg goed ook telefonisch

Gezichtspeeling

Geen alles naar wens

Jessica

Professioneel en met persoonlijke aandacht uitgevoerde peeling. Vriendelijke therapeute die meedenkt.

Amandelzuur peeling

Als ik iets moet zeggen, nog iets ruimere openingstijden zouden fijn zijn! Bijv zaterdag.

Netjes en professioneel maar tegelijkertijd informeel ontvangen en uitleg gehad.

Consult voor pigmentvlekken en een behandeling middels Botox tegen fronsen.

Bij de consult worden nu nog simpele geplastificeerde blaadjes met afbeeldingen gebruikt. Dit komt nogal amateuristisch en smoezelig over. Beste is een stevige map met alle foto voorbeelden... Bij de consult worden nu nog simpele geplastificeerde blaadjes met afbeeldingen gebruikt. Dit komt nogal amateuristisch en smoezelig over. Beste is een stevige map met alle foto voorbeelden alfabetisch in geordend.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat fijn om te horen dat je je bezoek als netjes, professioneel en informeel hebt ervaren! Bedankt voor de tip omtrent ons informatie materiaal. We noteren dit punt voor onze vergadering.

De behandeling en bejegening was uitstekend.

Ouderdomsvlekken laten verwijderen.

Geen tips, ik ben tevreden.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

We zijn blij dat je de behandeling en bejegening als uitstekend hebt ervaren. Bedankt voor je feedback!