Heel fijn

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laser ontharing

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Ga zo door

Bedankt voor de review!

Marieke

Super

Acnetherapie

Momenteel geen!

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring Marieke.

Wat ik fijn vond was de duidelijkheid over de behandelingen en wat ik ervan kon verwachten. Tijdens de behandelingen werd verteld wat er gedaan werd en ook gevraagd hoe ik me voelde, dat was heel... Wat ik fijn vond was de duidelijkheid over de behandelingen en wat ik ervan kon verwachten. Tijdens de behandelingen werd verteld wat er gedaan werd en ook gevraagd hoe ik me voelde, dat was heel prettig. De behandelingen, die ik heb gehad gaven alle een verbetering.

HydraFacial Deluxe, Microneeding, Coagulatie, Medische peeling, Cosmo Peel Forte.

Ik heb de behandelingen als goed ervaren. Ik heb geen tips of adviezen.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor dit mooie bericht. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het resultaat van de behandelingen.

Hanna

Heel goed. Dr Juliet is heel vriendelijk en zeer bekwaam .
Geeft van te voren een realistisch beeld van het eventueel te behalen resultaat.
Denk erg met je mee.

Botox en filler

Ga zo door.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je mooie eindoordeel Hanna!
We zullen het doorgeven aan Dokter Juliet.

Prima ervaring !

Laserbehandeling

Zou niks weten

Bedankt voor de review!

Iris

Goede zorg, fantastisch resultaat!

Laseren gelaat i.v.m. rosacea

N.v.t.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat geweldig dat je een fantastisch resultaat hebt ervaren Iris. Bedankt dat je dit met ons wilde delen.

Deskundig en heel behulpzaam

Peelings

Ga zo door

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Fijn om te horen, bedankt!

Excellent

Skin tag removal

Keep doing what you’re doing

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thank you for your review!

Uitstekend

Laserbehandeling

Ik heb geen verbeter punten

Bedankt voor je review!

José Groenendijk

Goede uitleg van alle mogelijkheden ter verbetering van de huid en spataderen. Ter plekke en nadien ook nog eens via de mail.

Wegbranden van een 'pukkel' op de neus

Beste José,
Wat fijn dat je deze positieve ervaring met ons wilt delen.
Bedankt daarvoor!