Florine

De eerste behanhandeling en intake was professioneel en Louise was erg vriendelijk en deskundig.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

consult en behandeling: peeling

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Iets meer tijd inplannen, vooral als het een combinatie afspraak is.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

We zijn blij te horen dat je de eerste behandeling en intake positief hebt ervaren Florine. Bedankt voor je feedback!

Nanette

Fijne professionele huidtherapeuten, adviezen en gesprekken in een heel ontspannen sfeer.

Cosmo Peel forte en TCA-behandeling

Ga vooral zo door.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt je lovende woorden Nanette!

Danielle

Ik ben bezig met de verwijdering van een tattoo op mijn been. Nu een keer of 4 geweest

Tattoo verwijderen

Misschien interessant om iets van informatie in de wachtruimte te zien over verschillende behandelingen die er gedaan kunnen worden. Het zou me op ideeën kunnen brengen om er vragen over te stellen.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je feedback en de tips. De foldertjes op tafel tonen behandelingen die wij in de kliniek aanbieden maar ik heb er meteen een paar extra bijgelegd! Hopelijk kunnen we je zo blijven... Bedankt voor je feedback en de tips. De foldertjes op tafel tonen behandelingen die wij in de kliniek aanbieden maar ik heb er meteen een paar extra bijgelegd! Hopelijk kunnen we je zo blijven inspireren en informeren over de mogelijkheden in onze kliniek.

Jol

Zoals altijd was ook deze afspraak weer prima. Er werd goed geluisterd alvorens met een plan te komen.

Wenkbrauwlift met botox

Ga vooral zo door 👌🏼

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Fijn om te horen dat je het als positief hebt ervaren!

Mw. H. Boxmeer Overduin

Het is mij tegengevallen
Zo te, zien vandaag de zesde dag en helemaal geen verandering in mijn pigmentvlek

Laserbehandelingis

Is het apparaat wel goed afgesteld geweest?

Beste mevrouw Boxmeer,
Beste mevrouw Boxmeer,
Via de kliniek heeft u contact opgezocht en u heeft aangegeven dat het resultaat nog tegen valt. Pas ongeveer 10 dagen na een behandeling zal er reactie optreden en zal het pigment lichter kunnen worden. Mocht de pigmentvlek niet goed geraakt zijn bekijken we samen het resultaat ongeveer 3 a 4 weken na de 1e behandeling. Daar is altijd een oplossing voor. We vragen daarom nog heel even voor geduld.

N van Heusden

Professioneel en heel vriendelijk geholpen

microneedling

geen behandeling was helemaal goed verlopen

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het mooie eindoordeel!

Lida ‘t Hart

Bijzonder professioneel

Laser

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hoi Lida, dat is altijd fijn om te horen. Bedankt voor het delen.

Lika

Vandaag was ik voor een peeling bij de kliniek. Ik ben van nature wat voorzichtig en beetje bang voor behandelingen. Ik vind de manier waarop Louise met mij om ging en de behandeling uitvoerde echt... Vandaag was ik voor een peeling bij de kliniek. Ik ben van nature wat voorzichtig en beetje bang voor behandelingen. Ik vind de manier waarop Louise met mij om ging en de behandeling uitvoerde echt een groot compliment waard. Geduldig, vriendelijk en kundig! Voel mij serieus genomen en gerustgesteld. Ik heb savonds direct een nieuwe vervolgafspraak gemaakt.

Peeling

Advies is om deze klantbenadering zo te houden. Professioneel en klantgericht. Ik adviseer iedereen om hier een behandeling te boeken.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Hoi Lika, wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We zullen de complimenten doorgeven!

Leonarda Sieh

Wederom vriendelijk geholpen, ze neemt alle tijd voor je. Ik ga met een goed gevoel de deur uit. Ben zeer tevreden met het resultaat.

Botox fronsrimpel

nvt

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat fijn dat je weer tevreden bent. Bedankt voor je mooie eindoordeel Leonarda.

Fijne medewerkers en snel aan de beurt

Tattoo weg laseren

Nvt

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor je waardering en het mooie eindcijfer!