Cecilia Valdivia

Heel possitieve. Ik bien tevreden met alles.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Láser voor vatjes en pigment

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Hilde

Vaatlaser

Kan niets verzinnen

Jane

Always a pleasant experience

Coagulation/pigment

You're doing well so keep it up

Stella

Satisfactory for the professional treatment

Photo peel / IPL and TCA12%

N.A.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

We are happy to hear that the treatment was to your satisfaction!

Ildiko Turk

Alles was naar wens, kundige huidtherapeute, vriendelijke ontvangst, mooie en schone bedrijfsruimtes

Microneedling in combinatie met peeling

Blijf zo foorgaan

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Dank je wel voor je positieve feedback!

maura put

Hele fijne ervaring met een hele persoonlijke insteek. Er wordt echt de tijd genomen om alles uit te leggen en om al je vragen te stellen. Ook tijdens de behandeling wordt er goed nagevraagd hoe het... Hele fijne ervaring met een hele persoonlijke insteek. Er wordt echt de tijd genomen om alles uit te leggen en om al je vragen te stellen. Ook tijdens de behandeling wordt er goed nagevraagd hoe het gaat en hoe je je erbij voelt.

Laser ontharen, zowel oksels als bikinilijn

Uh ik vond het een hele fijne manier van behandelen zoals jullie het aanpakken. Ik zou zeggen ga zo door.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

We zijn blij te horen dat je de afspraak als prettig hebt ervaren. Bedankt voor deze feedback!

Christa

Fijne kliniek, Mooi interieur, rustgevend.

Botox voor de frons

Ook in de ochtenden een behandeling aanbieden.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Dank je wel voor de 10/10 beoordeling en je feedback! Goed nieuws, je kunt nu naast de vrijdagochtenden ook op de donderdagochtenden terecht voor behandeling bij de cosmetisch arts.

Everything is good

Epilation