Meer! Arnhem B.V.

HR Navigator toont veel interesse in je organisatie en wensen en neemt dit mee bij de selectie van de arbodiensten.

FMO

We waren aangenaam verrast over de kwaliteit van de potentiele aanbieders die gepresenteerd werden.

De Sociale Maatschap

Erg fijn om op deze manier aanbieders te (laten) selecteren. Snelle reacties!

Fastned

Positief, behulpzaam, prettig dat er een selectie voor mij werd gemaakt obv al mijn vragen/antwoorden uit alle arbodiensten zodat ik dat niet hoefde te doen!

EAS Change Systems

Snel en betrouwbaar is HR Navigator. Nadat ik de website had bezocht en de vragenlijst had ingevuld werd ik direct gebeld en kwamen we tot concrete afspraken. HR Navigator heeft goed geluisterd,... Snel en betrouwbaar is HR Navigator. Nadat ik de website had bezocht en de vragenlijst had ingevuld werd ik direct gebeld en kwamen we tot concrete afspraken. HR Navigator heeft goed geluisterd, want ik kreeg 3 organisaties die goed aansloten bij mijn vraag. Prettig om gelijk over te gaan tot concrete afspraken en dus stappen vooruit.

Verzinkerij van Aert B.V.

Een fijne en duidelijke samenwerking. HR Navigator heeft gezorgd om ons te ontzorgen met de voorselectie van de arbodiensten. Hierdoor konden wij gericht gesprekken voeren.

Wics Solutions

Positief, heldere communicatie. Helpt in de selectie.

Hamilton Bright Groep

Prettig contact, inhoudelijke kennis en pro-actief