Handig om je vooraf door een specialist te laten adviseren over een geschikte HR partner.

Prettig dat HR-navigator je werk uit handen neemt, omdat je in de zoektocht naar een RI&E-aanbieder door de bomen het bos soms niet meer ziet. Contact met HR-navigator doorgaans als prettig ervaren,... Prettig dat HR-navigator je werk uit handen neemt, omdat je in de zoektocht naar een RI&E-aanbieder door de bomen het bos soms niet meer ziet. Contact met HR-navigator doorgaans als prettig ervaren, op een uitzondering na.

Mirko stelde juiste vragen om te kunnen analyseren wat onze wensen zijn. Voelde me echt gehoord. Alles verliep netjes volgens afspraak of werd op ons verzoek aangepast. Top!

Ploegam

Aanbieders die ik zelf niet gevonden had aangeboden. De financiele rapportage sloot totaal niet aan. Originele informatie van aanbieders ontbrak.

Reactie HR Navigator B.V.:

Dag Edwin, fijn dat het in tweede instantie allemaal toch allemaal goed is gekomen. Mooi dat je nu aan de slag kunt met een passende aanbieder.

Heldere ondersteuning voor bedrijven die hulp nodig hebben bij het selecteren van een Arbodienst.