Distrifill

Fijn dat er aandacht wordt besteed aan je wensen en je op die manier een passend aanbod ontvangt.

BUKO Infrasupport

Fijne manier van vergelijken en ontzorgen!

Dachser

Helaas was mijn vraag te ingewikkeld, maar jullie hebben je best gedaan mij zo als mogelijk van de nodige informatie te voorzien.

Desch Plantpak

De HR Navigator kan zeker bijdragen aan het bepalen van de zoekrichting in het woud van arbo-organisaties. Na de kennismakingsgesprekken is ook de vraagstelling vanuit Desch weer scherper gesteld in... De HR Navigator kan zeker bijdragen aan het bepalen van de zoekrichting in het woud van arbo-organisaties. Na de kennismakingsgesprekken is ook de vraagstelling vanuit Desch weer scherper gesteld in wat de wens is...en soms ook vooral wat niet.

Landgoed Bergvliet

Prettig in de omgang en lekkeractief!

JBwest

Beter beeld gekregen van de mogelijkheden qua aanbod van PMO's .

Rions BV

Duidelijke hulp bij het selecteren van een eventuele geschikte aanbieder, alleen de afspraken die genaakt zijn geworden voor de gespreken klopten niet. Dat was een opmerking vanuit de aanbieders,... Duidelijke hulp bij het selecteren van een eventuele geschikte aanbieder, alleen de afspraken die genaakt zijn geworden voor de gespreken klopten niet. Dat was een opmerking vanuit de aanbieders, wordt niet naar hun planning gekeken of nagevraagd.

Reactie HR Navigator B.V.:

Dag Ronald, dank je wel voor je mooie beoordeling. We proberen altijd de afspraken zoveel mogelijk af te stemmen, maar in dit geval liep een eerdere afspraak van een van de aanbieders uit waardoor... Dag Ronald, dank je wel voor je mooie beoordeling. We proberen altijd de afspraken zoveel mogelijk af te stemmen, maar in dit geval liep een eerdere afspraak van een van de aanbieders uit waardoor het mis ging met jouw afspraak. Vervelend natuurlijk. Gelukkig is het uiteindelijk in de herkansing wel goed gekomen.