Axalta Coating Systems EMEA Holding

Vlotte afhandeling van vragen en goed bereikbaar. Goed in kunnen schatten van de vraag van de klant.

Orffa Additives BV

Goede service, duidelijke communicatie, scherpe opvolging en vriendelijke hulp

MicroPort

Ik ben heel erg blij met HR Navigator. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en de geselecteerde bedrijven passen in pricipe allemaal in het plaatje. Je hebt alleen geen 3 arbodiensten nodig dus... Ik ben heel erg blij met HR Navigator. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en de geselecteerde bedrijven passen in pricipe allemaal in het plaatje. Je hebt alleen geen 3 arbodiensten nodig dus moet je kiezen! Wat ik ook heel fijn vind is dat afspraken nagekomen worden. De bedrijven bellen terug op de afgesproken tijd en de informative is binnen op de afgesproken datum... kom daar maar eens om tegenwoordig! :-)

Inditex

Super fijne dienstverlening, ze vragen echt door naar de hulpvraag. Ik ben zeer tevreden over deze service.

TAF

Het is een makkelijk kanaal om een arbodienst te zoeken. Je weet zelf maar voor de helft welke bureaus er in de buurt zitten en of zij bij je organisatie passen. Nu heb je vast een eerste schifting... Het is een makkelijk kanaal om een arbodienst te zoeken. Je weet zelf maar voor de helft welke bureaus er in de buurt zitten en of zij bij je organisatie passen. Nu heb je vast een eerste schifting kunnen maken

Rijnmond

Prettige samenwerking, goede keuze gemaakt van de leveranciers en hele snelle service.

Dongemond college

Makkelijk, snel en heel overzichtelijk