HVO-Querido

HR Navigator heeft snel en doortastend het verzoek opgepakt en alles heel goed en snel geregeld.

Apleona HSG BV

Ik ben heel tevreden. Het ontzorgt mij en de keuze in arbodiensten sloot prima aan bij de vraag.

Reactie HR Navigator B.V.:

Bedankt voor deze mooie review Jeannette!

Vanessa

L. Verbeek en Zonen B.V.

Werkzaamheden goed uitgevoerd.

Asito B.V.

Prima hulpmiddel om een eerste selectie te maken uit de grote hoeveelheid arbodienstverleners. Zeer duidelijke en uitgebreide rapportage ontvangen, die input levert voor het gesprek!

Axalta Coating Systems EMEA Holding

Vlotte afhandeling van vragen en goed bereikbaar. Goed in kunnen schatten van de vraag van de klant.

Orffa Additives BV

Goede service, duidelijke communicatie, scherpe opvolging en vriendelijke hulp

MicroPort

Ik ben heel erg blij met HR Navigator. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en de geselecteerde bedrijven passen in pricipe allemaal in het plaatje. Je hebt alleen geen 3 arbodiensten nodig dus... Ik ben heel erg blij met HR Navigator. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en de geselecteerde bedrijven passen in pricipe allemaal in het plaatje. Je hebt alleen geen 3 arbodiensten nodig dus moet je kiezen! Wat ik ook heel fijn vind is dat afspraken nagekomen worden. De bedrijven bellen terug op de afgesproken tijd en de informative is binnen op de afgesproken datum... kom daar maar eens om tegenwoordig! :-)