Miriam van Kootwijk/Zorggroep Apeldoorn e.o.

Denkt mee en adviseert in de inrichting van een te kiezen arbodienst. Jullie hebben overzicht gemaakt van het grote aanbod van arbodiensten, dat is zeer prettig.

Joyce van Zenderen / Nieuwe Foto BV

Wat een fijne, open, informele en goede HR sparringspartner is HR Navigator. We zijn weer een stuk wijzer geworden in de arbodienst-wereld!

Resideo - J. Cicilia

Goede tool en geweldige accountmanager die de juiste match heeft gemaakt

Vendrig

Fijn om wat meer duidelijkheid te krijgen in de zoektocht.

Helga Huisman, Martha Flora

Door de voorselectie van bij onze vraag passende partijen konden we gericht gesprekken aangaan en in het gesprek ook focussen op de inhoud.

Food Cabinet

Snelle opvolging en mooi dat je drie aanbieders krijgt toegewezen waarmee je een afspraak kan maken. Ik begrijp dat het lastig plannen is, maar het was makkelijker geweest wanneer de voorstellen ook... Snelle opvolging en mooi dat je drie aanbieders krijgt toegewezen waarmee je een afspraak kan maken. Ik begrijp dat het lastig plannen is, maar het was makkelijker geweest wanneer de voorstellen ook daadwerkelijk in het aangegeven tijdslot gemaakt konden worden. Verder tevreden!

Personal Care concepts

Het was goed nieuwe arbodiensten te leren kennen die we zelf niet hadden gevonden. Daar zijn we mee geholpen.

Goedkoop bouwmaterialen

Door de betrokken en persoonlijke aanpak lijkt HR Navigator ons bedrijf echt te begrijpen en levert daardoor goede matches.