Overdie Fines

Fijne manier van selecteren aan de hand van een goede vragenlijst. HR Navigator is goed op de hoogte van de aanbieders in Nederland

Omnyacc

Snelle offertes en goede tips gekregen voor het contact met de leveranciers.

A'DAM Six Senses

Prettige ondersteuning, goed bereikbaar en helder.

Cygnific

Overzichtelijk en haalt werk uit handen

Newasco de Hoop

Je geven je een bredere kijk op de zaken

Qserve

De selectie van HR Navigator heeft ons aanbieders van Arbo dienstverleners opgeleverd die aansloten bij onze behoefte. Dit heeft ons als HR veel tijd bespaart en opgeleverd dat wij direct met de... De selectie van HR Navigator heeft ons aanbieders van Arbo dienstverleners opgeleverd die aansloten bij onze behoefte. Dit heeft ons als HR veel tijd bespaart en opgeleverd dat wij direct met de juiste aanbieders aan tafel zaten.

PGVZ

HR Navigator voorziet wel degelijk in een behoefte om zicht te krijgen op wat je als organisatie nodig hebt.
In het woud van arbodiensten is het prettig om te ervaren dat een onafhankelijke partij hier enigszins ordening in kan aanbrengen.

St. Kringloopwinkels Steenwijk e.o.

Zeer nuttige intermediair die én met adviezen én voor jou dienstverleners uitkiest.

Reactie HR Navigator B.V.:

Bedankt voor deze mooie review Ineke! Fijn dat we je goed van dienst konden zijn.
Hartelijke groet,
Vanessa van der Vlies

GLI Europe

Prettige samenwerking: iemand met kennis die met je meedenkt en kijkt.

Reactie HR Navigator B.V.:

Bedankt voor deze mooie review Gertrude!
Hartelijke groet,
Vanessa van der Vlies