Sugarlips Cakes

Fijn contact, goed antwoord op vragen gekregen.

Stichting Studeren & Werken Op Maat

Zeer goede ervaring, alles wat top geregeld en 3 goede aanbieders die allemaal hun aanbieding konden toelichten. Uiteindelijk een nog betere deal gekregen van een andere aanbieder met wie we nu aan... Zeer goede ervaring, alles wat top geregeld en 3 goede aanbieders die allemaal hun aanbieding konden toelichten. Uiteindelijk een nog betere deal gekregen van een andere aanbieder met wie we nu aan de slag gaan.

Stg. Tenderhands Care

Als betrokken en meedenkend naar een gerichte oplossing en snel kunnen schakelen. Je krijgt daarbij een goed gevoel met een deskundig Leverancier zaken te gaan.

Gooiland Elektro

Wat erg prettig is, is dat de HR Navigator weet waar ze moeten zoeken.

GOMA

HR Navigator heeft o.b.v. de vragenlijst (en één telefoongesprek voor de laatste vragen) voor ons 3 arbodienstverleners geselecteerd, waarvan er 1 perfect aansluit bij onze wensen! Dit heeft ons... HR Navigator heeft o.b.v. de vragenlijst (en één telefoongesprek voor de laatste vragen) voor ons 3 arbodienstverleners geselecteerd, waarvan er 1 perfect aansluit bij onze wensen! Dit heeft ons veel tijd bespaard. We zijn erg tevreden!

Creditsafe

HR Navigator heeft ons goed geholpen bij het helder krijgen van onze behoefte aan een PMO en heeft daarbij een drietal partijen aan ons voorgelegd wat goed aansloot bij deze behoefte.

Conduent

HR Navigator heeft ons echt een stuk ontzorgd in de eerste selectie. Dit bespaart een hoop tijd. Daarnaast heeft Marco duidelijk veel kennis en ervaring, die voor ons als nieuwkomers erg prettig is.

TRIDEE

ZInvolle rol maar het is veel te groots opgezet allemaal voor een klein bedrijf als het onze

Kemkens

Kwalitatief goede ondersteuning, snelle en adequate service!