C. Slob / JBRR

HR Navigator helpt overzichtelijk en inzichtgevend bij het maken van keuzes en (voor)selecties van potentiele dienstverleners.

ChromeBurner Motorgear BV

HR-navigator helpt je door het aanbod van arbodiensten dusdanig te verkleinen, zodat er een prettige en passende selectie van arbodiensten overblijft die volledig gericht zijn op de wensen en... HR-navigator helpt je door het aanbod van arbodiensten dusdanig te verkleinen, zodat er een prettige en passende selectie van arbodiensten overblijft die volledig gericht zijn op de wensen en behoeften van jouw organisatie.

Simone Appeldoorn - Keesmanagement

Deze dienstverlening bespaart veel tijd en geeft een helder vergelijk.

Trifork B.V.

Altijd prettig om met HR Navigator samen te werken. In het begin was ik wat skeptisch, waar ik inmiddels heb geleerd dat zij een oprechte, solide en betrouwbare partner zijn en ik zou ze in de... Altijd prettig om met HR Navigator samen te werken. In het begin was ik wat skeptisch, waar ik inmiddels heb geleerd dat zij een oprechte, solide en betrouwbare partner zijn en ik zou ze in de toekomst zonder twijfel wederom raadplegen. Ze reageren snel op aanvragen, zijn prettig in de omgang en volgen daadkrachtig op.

Ireckonu

Duidelijk overzicht met verschillen goed in kaart gebracht

Forest BV

Fijn dat Navigator je helpt met de juiste aanbieders vinden. Zo gaat er geen kostbare tijd verloren aan het zelf zoeken. Top geregeld.

MP Liften BV

Proactieve diensverlening/reactie(s) vanuit HR Navigator.

Dutch IT Company

Erg betrokken en maken een direct een geschikte selectie.

KEEN Europe

Super handige site en erg hulpvaardige medewerker, met goed advies.