Biddle BV

Handige tool die veel tijd bespaart in het selecteren van een nieuwe arbodienstverlener.

Klant Contact diensten

Tijdens het eerste telefoongesprek werd er goed met ons meegedacht en ook advies gegeven. Op basis daarvan werden de drie leveranciers uitgenodigd wat ik erg goed vond. Fijne gesprekspartner

Linda van Tuinen

We zijn positief verrast door deze organisatie. Zij hebben op basis van mijn input (gerelateerd aan hun vraagstelling) een goeie selectie van arbodiensten aangeleverd.

De Zevenster

Er wordt veel voorwerk uit handen genomen, dat is prettig en scheelt veel tijd.

Van Der Ende Transport Westland BV

De ervaring met HR Navigator is goed.
De ervaring met HR Navigator is goed.
N.a.v. ons verzoek kregen we heel snel 3 aanbieders aangeboden en zijn er ook direct belafspraken met de aanbieders gemaakt. Alles is keurig en snel geregeld.

Chalet.nl

Prima, maar 1 arbodienst week wat ver af van onze wensen. Maar dat kan gekomen zijn omdat zij maar weinig vragen hadden beantwoord.

Evos Amsterdam B.V.

HR Navigator geeft op basis van de wensen een goed advies en geeft ook aan waarom zij soms een andere mening hebben op basis van hun ervaring. Zeer aan te raden als je in korte tijd wilt/moet... HR Navigator geeft op basis van de wensen een goed advies en geeft ook aan waarom zij soms een andere mening hebben op basis van hun ervaring. Zeer aan te raden als je in korte tijd wilt/moet switchen van Arbodienst.