FlexxGroup B.V.

De aangeboden arbodiensten sluiten goed aan bij onze wensen. Het scheelt ons enorm veel tijd dat deze bedrijven door HR Navigator B.V. zijn geselecteerd.

Reactie HR Navigator B.V.:

Bedankt voor deze mooie review Karin!
Hartelijke groet, Vanessa

DataVisual

Prettige samenwerking om een geschikte partij te vinden.

Oostendorp Autogroep

HR Navigator vraagt goed uit wat je zoekt en maakt een duidelijke analyse van de mogelijke partijen.

Het is echter niet inzichtelijk welke partijen hier mogelijk uit kunnen komen en of je dus partijen moet toevoegen aan dit vergelijk.

Reactie HR Navigator B.V.:

Dag Karin, Dank voor je mooie feedback. Onze selectie wordt gemaakt uit de uitgebreide vragenlijst die je online hebt ingevuld en natuurlijk het gesprek dat je hebt met jouw persoonlijke... Dag Karin, Dank voor je mooie feedback. Onze selectie wordt gemaakt uit de uitgebreide vragenlijst die je online hebt ingevuld en natuurlijk het gesprek dat je hebt met jouw persoonlijke adviseur. Pas daarna gaan we matchen met het aanbod. Uitgangspunt is dat je geen tijd verdoet met het spreken of bekijken van tientallen partijen die toch niet bij je passen. Daarom selecteren we alleen partijen die ook echt bij jouw vraag, organisatie en situatie passen. In de regel zijn dat er drie en omdat deze in de regel alle drie passen, is dat bijna altijd voldoende. Nogmaals dank voor je terugkoppeling en fijn dat we je hebben kunnen helpen.

Icopal BV

Prima. Echter 1 vd aanbieders kwam van ver, en degene die het werk zou uitvoeren zou uit Almelo oid moeten komen. Dat is ver.

anonymous

Een organisatie die goed luistert en een prima voorselectie maakt.

anonymous

Goed, fijn telefonisch gesprek gehad met Vanessa. Professioneel en onafhankelijk. Wel veel mailtjes ontvangen daarna.

anonymous

Positief, duidelijk ingespeeld op de vraag. Leveren maatwerk.

SportSupport

Perfecte manier om een "partner" te vinden