Camelot Vastgoedbeheer en Beveiliging BV

Snelle en inhoudelijke scan en goede service en follow up!

Vogelaar Vredehof

Goede feedback en zeker een hulp in het vinden van een arbodienst die bij je past.

Covadis

Heldere communicatie en kwamen drie geschikte kandidaten naar voren.

Jabil Circuit Netherlands B.V. / Patricia Vries

Ik vind het heel fijn hoe jullie werken en ook snel reageren. Wat ik minder vind is elke dag een email over vanalles en nog wat. 1 keer per week is ook genoeg.

Reactie HR Navigator B.V.:

Dag Patricia, dank voor je mooie beoordeling en fijn dat je blij bent met onze service.
Ik zie dat je voor heel veel gratis informatie aangemeld, zoals bijvoorbeeld onze gratis inkoopgids, daarom krijg je natuurlijk ook wat extra mailtjes. Je kunt je mailvoorkeuren gelukkig heel makkelijk zelf aanpassen. Als je bepaalde mails niet wilt ontvangen kun je je daarvoor natuurlijk ook gewoon afmelden. Of je kunt aangeven dat je alleen onze wekelijkse hr-tips wilt ontvangen. Mocht je hulp nodig hebben, laat maar weten.

Cardea

Ondanks hick-ups aan het begin van het proces zouden we opnieuw gebruik kunnen maken van HR Navigator

Reactie HR Navigator B.V.:

Hoi Lise Lotte, jammer dat je mail niet goed bij ons aankwam. Gelukkig hebben we het snel met elkaar kunnen oplossen en had je binnen een dag toch nog alle documenten, zodat je goed voorbereid in... Hoi Lise Lotte, jammer dat je mail niet goed bij ons aankwam. Gelukkig hebben we het snel met elkaar kunnen oplossen en had je binnen een dag toch nog alle documenten, zodat je goed voorbereid in gesprek kon met alle aanbieders. Fijn ook om te horen dat je ons opnieuw gaat inzetten bij een vervolg.

ORS Lek en Linge

HR Navigator helpt om structuur aan te brengen in het selectieproces bij het kiezen van een passende arbodienst.

C. Wiegand / SIKO

Op deze wijze in contact gekomen met arbodienst die ik zelf niet kende

Rainforest Alliance

Beantwoord ik graag in een later stadium.