Sovereign Speed

Goede intake en dito overzicht voor het maken van een weloverwegen keuze

Koenen architecten

Op zich goede service, maar slechts één aanbieder geselecteerd ipv 3 zoals op de site vermeld staat, die bovendien niet voldeed aan onze (beperkte) eisen

Reactie HR Navigator B.V.:

Beste Linda, bedankt voor je feedback. Omdat je maar 1 medewerker in dienst hebt, hebben we in overleg met jou gekozen voor een pragmatische aanpak. Daarbij kozen we voor de nummer een uit onze top drie. Vervelend dat deze aanbieder uiteindelijk toch niet kon bieden waar je om vroeg. Als je ons even bel of mailt brengen we je graag alsnog in contact met nummer 2 en/of 3 van onze selectie. Laat je het even weten?

Fri-Jado BV

Snelle selectie van geschikte partijen die aansluiten op mijn vraag. Fijn om zo ontzorgd te worden, ook met het plannen van de gesprekken.

Stieva Metaalbewerking BV

Goede selectie door persoonlijk contact vooraf. Goed geregeld met afspraken. Duidelijke en goed bruikbare rapportages over de geselecteerde kandidaten.

gemeente Schouwen-Duiveland

Handige mogelijkheid die je zelf veel tijd en moeite bespaard. Snelle service en goede begeleiding tijdens het proces

Antonius in Beweging

Hr Navigator heeft werk uit handen genomen door een gedegen selectie van arbo diensten voor ons te maken.

TC Putman

Zeer positief, snel werkend in tegenstelling tot sommige andere aanbieders, daarom zijn we er ook nog niet helemaal uit.

NVAB

Handig hulpmiddel, al bleek de match tussen onze organisatie en de leveranciers niet optimaal (één van de aanbieders zei de afspraak af, omdat ze dachten dat ze toch niet goed konden aansluiten bij...