De communicatie met HR-navigator verliep erg prettig. Helaas was er geen match met de 3 arbodiensten als partner voor onze organisatie.

Saudari B.V.

Ik heb goede ondersteuning gekregen van HR navigator zeker omdat de kennis er bij mij niet is, ik voelde alleen te kijken welke behoefte het meeste bij ons past, dus ik ben erg blij met deze...

Lithium Werks BV

Positief. denk goed mee, luistert goed en geeft goede adviezen

Sovereign Speed

Goede intake en dito overzicht voor het maken van een weloverwegen keuze

Koenen architecten

Op zich goede service, maar slechts één aanbieder geselecteerd ipv 3 zoals op de site vermeld staat, die bovendien niet voldeed aan onze (beperkte) eisen

Reactie HR Navigator B.V.:

Beste Linda, bedankt voor je feedback. Omdat je maar 1 medewerker in dienst hebt, hebben we in overleg met jou gekozen voor een pragmatische aanpak. Daarbij kozen we voor de nummer een uit onze top drie. Vervelend dat deze aanbieder uiteindelijk toch niet kon bieden waar je om vroeg. Als je ons even bel of mailt brengen we je graag alsnog in contact met nummer 2 en/of 3 van onze selectie. Laat je het even weten?

Fri-Jado BV

Snelle selectie van geschikte partijen die aansluiten op mijn vraag. Fijn om zo ontzorgd te worden, ook met het plannen van de gesprekken.

Stieva Metaalbewerking BV

Goede selectie door persoonlijk contact vooraf. Goed geregeld met afspraken. Duidelijke en goed bruikbare rapportages over de geselecteerde kandidaten.