J.H. van der Heijden Internationale Transporten B.V.

De betrokkenheid en de wijze waarop wij in contact zijn gebracht met een aantal partijen is boven verwachting. Het scheelt een hoop zoekwerk als er al een eerste serieuze selectie is gemaakt.

Banketfabriek Gebr. van Rooij BV

Er zijn drie geschikte aanbieders geselecteerd door HR Navigator, met de offertes en gesprekken kunnen wij een aanbieder selecteren.

Nides

Prettig dat er een voorselectie heeft plaatsgevonden. Dit heeft de keuze voor een arbodienst aanzienlijk versneld.

The Playing Circle

Prima geregeld, duidelijke mails en planning vooraf en vrij moeiteloos process - top

Comaen bv

Netjes dat er telefonisch verificatie na gegaan wat we hebben ingevuld ook zo is. Ook aanvulling geven wat praktisch beter is om in te vullen om juiste offerte te ontvangen.

Huisartsenpraktijk Noor

Goed advies gekregen mbt casemanagement. Er is goed geluisterd naar wij nodig denken te hebben.

Stichting Zienn

Goede voorbereiding op de wensen van de organisatie.

M&C Management BV

1. Prima !

2. Het probleem: "waar begin ik te zoeken en hoe kan ik de potentiële bedrijven selecteren"

Dansschool Le Haen

Geen oplossing voor mijn vraag. En geen inzicht in mijn branch.

Reactie HR Navigator B.V.:

Dank voor je feedback! We hebben direct geprobeerd je te bellen. Omdat uit eerdere terugkoppeling blijkt dat je wel tevreden bent over onze dienstverlening en zelfs over de arbodienst die je hebt gesproken. Nog even bellen?