Indito

Fijn dat jullie de voorselectie doen, dat ontzorgt ons.

Vandervalk+degroot

Jullie schakelen heel snel en denken goed met ons mee!

Lindt

Fijn dat er is meegedacht over de vragen in het selectietraject en dat de voorselectie mbt aanbieders is gedaan. Wat minder handig was is dat er vooraf een aantal tijdvakken worden geselecteerd en... Fijn dat er is meegedacht over de vragen in het selectietraject en dat de voorselectie mbt aanbieders is gedaan. Wat minder handig was is dat er vooraf een aantal tijdvakken worden geselecteerd en dat eigenlijk elke afspraak moest worden verplaatst.

Malanico BV

Hele fijne werkwijze om op deze wijze ondersteund te worden bij het maken van een best wel moeilijk vraagstuk! Je kiest tenslotte niet dagelijks voor een nieuwe Arbodienst!

Alligator Plastics Industry BV

Handig, maar wel erg slordig.

Paula Vrielink | Nafinco

Het contact met HR Navigator is heel erg fijn, ze hebben geduld en aandacht en denken echt met je mee. Ze hebben ons geholpen met het vergelijken van RIE aanbieders, en dat kan ik iedereen... Het contact met HR Navigator is heel erg fijn, ze hebben geduld en aandacht en denken echt met je mee. Ze hebben ons geholpen met het vergelijken van RIE aanbieders, en dat kan ik iedereen aanbevelen: helder, eenvoudig en het scheelt zeeën van tijd.

Justiz Letselschade B.V.

Fijn dat jullie wilden uitzoeken wat er in HR land te koop is op het gebied van de voor ons bedrijf te updaten RI&E.

Gemeente Almere

Relevante ondersteuning bij marktverkenning

Sentech B.V.

HR Navigator doet prima voorbereidend veldwerk om in gesprek te kunnen gaan met organisaties welke jouw hulpvraag passend kunnen beantwoorden.