Hanneke

Ik heb het van het begin tot het eind als zeer prettig en fijn ervaren. De training/trainster als ook de mensen die telefonisch en via mail me opweg hielpen als ik ergens niet uit kwam.
Ik kom...
Ik kom zeker terug voor een andere training😀

Reactie HRM Profielen:

Dank je wel voor je positieve woorden Hanneke! Veel plezier met het inzetten van de analyses en graag tot een volgende keer!

Peter De Smet/Van Wijngaarden Marine Services

Positief, oplossingsgericht en meebewegend met de klant. Komen de afspraken na en op tijd. Prijs en kwaliteit is in balans.

Reactie HRM Profielen:

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling Peter. Veel succes en plezier met het inzetten van de analyses.

Henriette Buijs

Goede en prettige communicatie tav organisatie, voorbereiding en afstemming.

Reactie HRM Profielen:

Erg leuk om te horen Henriette. Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met het inzetten van de analyses.

Remco Hammer / R. Hammer Management & Advies

Goede communicatie, goede trainingen, fijne locatie en zeer geïnteresseerd.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie en uitgebreide beoordeling! Veel succes met het toepassen van de verworven kennis in de praktijk.

Jeroen Zuidberg

Super!

Reactie HRM Profielen:

Dankjewel ! Veel succes met in de praktijk brengen van het geleerde!

Anieke Ouwerkerk

Fijn contact, denken met je mee, goede trainers!

Reactie HRM Profielen:

Dankjewel voor de goede beoordeling. Succes met het toepassen van het geleerde in de praktijk!

Nucleuszorg

Uitstekend

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel succes met het toepassen van de kennis in de praktijk !

Yvonne / Deerns

Heel aangenaam!

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Heel veel succes met het in de praktijk brengen van de opgedane kennis!

Deerns Nederland

Hele goede trainer. Duidelijke stof en mooi gecombineerd. Training was wel voor 2 dagen veel. Ik zou een derde dag doen zeker wanneer je nog weinig terugkoppel gesprekken hebt gedaan en ervaren. Er... Hele goede trainer. Duidelijke stof en mooi gecombineerd. Training was wel voor 2 dagen veel. Ik zou een derde dag doen zeker wanneer je nog weinig terugkoppel gesprekken hebt gedaan en ervaren. Er is ook stuk gespreksvoering waar je eigenlijk niet voldoende aan toekomt nog.
Onderstaand is afhanelijk van de vraag en type bedrijf. KLeinere bedrijven die veel op kantoor werken en met nederlandsers: ja. Internationale en grotere bedrijven niet. Er zijn te weinig talen beschikbaar en ben van mening dat dit soort instrumenten in je moedertaal moeten plaats vinden. Dat is ook voor ons een "probleem" nu. Ook mis ik wel heel erg het digitaal kunnen hebben van handboeken. met hybride werken en op verschillende plekken zou hierin gefaciliteerd moeten kunnen worden.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je de training als positief hebt ervaren en onze trainer als heel goed waardeert. Wij zijn als organisatie ook altijd in ontwikkeling. Het is onze wens... Bedankt voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je de training als positief hebt ervaren en onze trainer als heel goed waardeert. Wij zijn als organisatie ook altijd in ontwikkeling. Het is onze wens om de analyses (naast Engels en Frans) in meer talen aan te gaan bieden. We komen graag met je in contact om te bespreken welke taal of talen voor jullie organisatie meerwaarde hebben.

Floor Kok / Grondslag BV

Enthousiast, kundig, inspirerend

Reactie HRM Profielen:

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel succes met het toepassen van het geleerde in de praktijk !