Tess

Was echt een hele fijne ervaring

Reactie HRM Profielen:

Dank je wel voor je mooie beoordeling Tess! Heel veel succes met toepassen in de praktijk.

GGD Brabant Zuidoost

Positief, flexibel, meedenkend, afspraken nakomen

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel succes met het toepassen van de verworven kennis in de praktijk.

UBrands

Mijn ervaring met HRM Profielen was goed te noemen. De e-learning vond ik niet ideaal door de opmaak, maar de trainer heeft er door haar kennis, kunde en persoonlijkheid voor gezorgd dat ik een... Mijn ervaring met HRM Profielen was goed te noemen. De e-learning vond ik niet ideaal door de opmaak, maar de trainer heeft er door haar kennis, kunde en persoonlijkheid voor gezorgd dat ik een goede ervaring heb.

Reactie HRM Profielen:

Dank je wel voor je review, fijn dat de trainer heeft kunnen bijdragen aan je positieve ervaring. We nemen jouw opmerking over de opmaak van de e-learning mee en gaan kijken wat we hieraan mogelijk... Dank je wel voor je review, fijn dat de trainer heeft kunnen bijdragen aan je positieve ervaring. We nemen jouw opmerking over de opmaak van de e-learning mee en gaan kijken wat we hieraan mogelijk kunnen verbeteren.

Mourik

Prachtige training gehad met goede ondersteuning van proces.

Reactie HRM Profielen:

Heel leuk om te horen, bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel succes met het inzetten van de analyses,

Mourik Infra BV

Correct, goede uitleg, pragmatisch, betrokken, proffessioneel

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

Mourik Infra

Zeer prettige ervaring

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie reactie. Veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis.

Lysbeth

Sandra heeft tijdens de 2 dagen training haar uitgebreide kennis op een enthousiaste manier weten over te brengen. Sandra is zeer betrokken bij de deelnemers en speelt goed in op de behoeftes van de... Sandra heeft tijdens de 2 dagen training haar uitgebreide kennis op een enthousiaste manier weten over te brengen. Sandra is zeer betrokken bij de deelnemers en speelt goed in op de behoeftes van de groep. Mijn advies zou zijn niet alleen de DISC training te volgen maar deze altijd samen met de drijfveren. De toegevoegde waarde van de combinatie is dusdanig groot dat het voelt alsof alleen 'n DISC analyse niet het complete plaatje laat zien. Ik ben dan ook blij dat ik beide heb kunnen volgen.

Reactie HRM Profielen:

Goedemorgen Lysbeth, dank je wel voor je uitgebreide, positieve review.
Fijn dat je toch de tweede dag ook hebt gevolgd en daar de meerwaarde van ervaren hebt.
Veel plezier met het inzetten...
Goedemorgen Lysbeth, dank je wel voor je uitgebreide, positieve review.
Veel plezier met het inzetten van alle kennis in de praktijk.

Zichtbaar Internet

Vriendelijk en goed

Reactie HRM Profielen:

Beste John, leuk om te horen. Bedankt voor je reactie.

Mourik nv

Enthousiaste docent! Ze mixt theorie met zeer sprekende praktijkvoorbeelden.

Reactie HRM Profielen:

Dank je wel voor je mooie beoordeling! Heel veel succes met toepassen in de praktijk.

Mourik Infra

Prima training van Sandra Kok. fijne en overzichtelijke rapportage

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed om te horen dat je de rapportages overzichtelijk en fijn vindt in het gebruik. Veel plezier met het inzetten!