in2match

Ik ben erg blij met HRM profielen. Als startende ondernemer krijg ik veel advies hoe ik mijn diensten kan inzetten bij klanten. Fijn dat iedereen wil helpen.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Marit! Veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis.

Nyro B.V.

Erg fijne DISC en Drijfveren training mogen volgen, leerzaam en erg goed ingestoken training.

Reactie HRM Profielen:

Hoi Jessica en Rob, wat fijn dat jullie de training zo goed ervaren hebben. Wij wensen jullie veel succes met het inzetten van de opgedane kennis.

Werving op maat

Erg tevreden!

Reactie HRM Profielen:

Hoi Finn, bedankt voor je mooie recensie! Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de analyses.

Visio

HRM Profielen

Reactie HRM Profielen:

Hoi Margriet, bedankt voor je mooie review. Fijn dat de training zo goed is bevallen.

Jan

Fijne trainer, handige e-learning en veel praktijkoefening tijdens de training.

Reactie HRM Profielen:

Hoi Jan, bedankt voor je goede feedback! Wij wensen je veel plezier met het uitzetten van de analyses.

Teamfluence

Mooi laagdrempelig en klantgerichte organisatie met hoge kwaliteitsstandaarden

Reactie HRM Profielen:

Hoi Gerwim, wat fijn dat je de training zo goed ervaren hebt. Wij wensen je veel succes met het inzetten van de opgedane kennis. Tot 14 september!

Karin Audier / Koninklijke Visio

Certificering DISC en drijfveren

Reactie HRM Profielen:

Hoi Karin, wat fijn dat je training zo goed is bevallen. Bedankt voor je feedback.

Visio

Fijne training, veel praktisch kunnen oefenen

Reactie HRM Profielen:

Hoi Ingrid, bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met het toepassen van de opgedane kennis!

Mirte

Positief, servicegericht en persoonlijk

Reactie HRM Profielen:

Hoi Mirte, bedankt voor je mooie review. Wij wensen je veel plezier bij het inzetten van de nieuwe kennis bij de individuele trajecten!

Continu Professionals

Waardevolle training, kennisniveau hoog en goed ingespeeld op het publiek

Reactie HRM Profielen:

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat de training zo goed bevallen is.