Inge Peters

Persoonlijk en professioneel

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Inge! Veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis.

Kropman

Goed, duidelijke uitleg in ongedwongen sfeer. De trainer heeft zich goed voorbereid in de deelnemers.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je goede review. Veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

Kropman B.V.

Prettig, open en toegankelijk

Reactie HRM Profielen:

Fijn om te horen Miranda. Bedankt voor je mooie review.

Kropman

Sandra is een expert die effectief begeleidt en ondersteund

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Kim. Goed om te horen!

Personal Focus Coaching

De online opleiding Disc en Drijfveren zit goed in elkaar en wordt gegeven door ervaren trainers. Het is een hele interessante training en de trainers weten hun kennis heel goed over te brengen.... De online opleiding Disc en Drijfveren zit goed in elkaar en wordt gegeven door ervaren trainers. Het is een hele interessante training en de trainers weten hun kennis heel goed over te brengen. Tijdens de oefeningen wordt waardevolle feedback gegeven. De communicatie met HRM Profielen verloopt heel prettig, er wordt snel en adequaat gereageerd op vragen. Over all is mijn ervaring met dit bedrijf heel positief.

Reactie HRM Profielen:

Dank je wel voor deze mooie en uitgebreide recensie. Veel plezier met het toepassen van de opgedane kennis in de praktijk!

Femke Gielis

Blij met de waardevolle trainingsdagen over DISC en Drijfveren!

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je goede recensie Femke, Wij wensen je veel plezier met het uitzetten van de analyses!

Jos

Nuttige training Disc als aanvulling op ons pallet.

Reactie HRM Profielen:

Fijn om te horen Jos. Bedankt voor je mooie review.

van der Laan Human Capital Solutions

Afnemen DISC analyses, volgen training

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je review Renee. Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de nieuw opgedane kennis!

EDITHWERKT

Persoonlijk, hulpvaardig, denken mee

Reactie HRM Profielen:

Hoi Edith, Bedankt voor je mooie recensie. Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

in2match

Ik ben erg blij met HRM profielen. Als startende ondernemer krijg ik veel advies hoe ik mijn diensten kan inzetten bij klanten. Fijn dat iedereen wil helpen.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Marit! Veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis.