HLB Witlox Van den Boomen

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je review Rowan. Wij wensen jullie veel plezier met het inzetten van de drijfverenanalyses!

Marjolijn van den Aardweg

Vriendelijk, snelle reacties, goede informatie, gedegen rapporten

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Marjolijn! Erg leuk dat je ook de DISC in teams gaat doen.

Pascal Barneveld

Prima inhoudelijke training gehad!

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je goede review Pascal. Wij wensen je succes met het uitzetten van je eerste analyses!

CIKA

Sandra gaf een inspirerende hybride training. Als je de e-learning en het lesmateriaal vooraf goed hebt doorgenomen kun je tijdens de training direct starten met oefenen. Er worden voldoende tips... Sandra gaf een inspirerende hybride training. Als je de e-learning en het lesmateriaal vooraf goed hebt doorgenomen kun je tijdens de training direct starten met oefenen. Er worden voldoende tips gegeven. De DISC kan eigenlijk niet uitgevoerd worden zonder de Drijfveren. Mijn aanbeveling zou zijn om beide trainingen altijd gecombineerd aan te bieden.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review en de uitgebreide feedback! De trainingen hebben wij eerder gecombineerd aangeboden maar wij zijn hier juist vanaf gestapt omdat er veel vraag was naar alleen DISC. De... Bedankt voor je mooie review en de uitgebreide feedback! De trainingen hebben wij eerder gecombineerd aangeboden maar wij zijn hier juist vanaf gestapt omdat er veel vraag was naar alleen DISC. De DISC kan wel zonder drijfveren uitgevoerd worden, alleen andersom raden wij het af. Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

Key Improvement

Duidelijke uitleg, goede mix tussen praktijk en theorie

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Marian. Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

ING

Snelle en professionele service!

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je prachtige review Ralph!

Key Improvement

Goed bereikbaar (communicatie), positief en inspirerend

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Anita. Veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

DNV Business Assurance

Heel prettig

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling Claudia. Veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

Marrit

Leuke enthousiaste trainer - actieve training

Reactie HRM Profielen:

Dankjewel voor je goede review Marrit!

E-Bakkie

Zeer positief! Een heel professionele trainer met veel kennis die ze op een enthousiaste en uitnodigende manier wist over te brengen.

Reactie HRM Profielen:

Dank jullie wel voor de uitgebreide, positieve review.
We wensen jullie veel succes en plezier met het inzetten van alle opgedane kennis binnen jullie organisatie.