Rubix

Informatief, leuke sfeer en interactief

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je goede review Michiel!

RUBIX

Super

Reactie HRM Profielen:

Wat een geweldig mooie beoordeling Marwan, bedankt!

Rubix BV

Geweldige ervaring

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je geweldige review Sander. Wij zijn hier erg blij mee!

Rubix BC Venlo

Zeer prettig 1 op 1 gesprek, goed en duidelijke coordinatie van de teamdag. al met al een zeer positieve ervaring, en dit is niet mijn 1e keer...

Reactie HRM Profielen:

Wat fijn om te horen dat het zo goed is bevallen Stanley. Bedankt voor je mooie review!

RUBIX

Prima, professioneel en open

Bedankt Bram!

Dominique Pos / Deerns

Het waren twee ontzettend leerzame en interessante dagen. Sandra traint erg goed en heeft veel aandacht voor de cursisten. Goede voorbeeld worden gedeeld en het oefenen tussendoor is heel prettig.... Het waren twee ontzettend leerzame en interessante dagen. Sandra traint erg goed en heeft veel aandacht voor de cursisten. Goede voorbeeld worden gedeeld en het oefenen tussendoor is heel prettig. Ook het contact met HRM profielen beviel erg goed.

Reactie HRM Profielen:

Beste Dominique, bedankt voor je uitgebreide en positieve review. Fijn dat je de training verzorgd door Sandra zo goed ervaren hebt! Veel succes met het inzetten van je opgedane kennis.

Starren Coaching en Advies

Goed, heldere uitleg. Veel zelf oefenen. goed verzorgd.

Reactie HRM Profielen:

Beste Pascal, wat fijn dat je de training als goed ervaren hebt. Wij wensen je veel succes met het inzetten van de opgedane kennis in de praktijk.

CommUnicate

Positief, meedenkende organisatie, vakkundig

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Anne-Marie. Veel plezier met het oefenen voor je volgende training!

José Voorham

Prettig! Zeer toegankelijk en behulpzaam.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt José! Wij wensen je veel plezier met het inzetten van je opgedane kennis.

SynergiQ

Veel ruimte om te oefenen

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Jessica! Heel fijn dat de training je zo goed is bevallen.