RedFoxBlue

HRM Profielen gaf een leuke, interactieve en professionele training. Ik merkte dat mijn collega's en ik bij echt baat hadden bij deze training en we nu meer van DISC afweten en dit kunnen toepassen... HRM Profielen gaf een leuke, interactieve en professionele training. Ik merkte dat mijn collega's en ik bij echt baat hadden bij deze training en we nu meer van DISC afweten en dit kunnen toepassen tijdens onze werkzaamheden en binnen onze eigen organisatie.

Reactie HRM Profielen:

Fijn dat het een leerzame en leuke training voor je is geweest Joep. Bedankt voor je mooie review!

RedFoxBlue

Duidelijke en leerzame train the trainer. Veel bruikbare tips and tricks.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt Sandra! We wensen je veel plezier met het inzetten van de nieuw opgedane kennis.

Simplex Interim Management

HRM Profielen heeft een kundige indruk op mij gemaakt. Ik heb genoten van een goed verzorgde training, met gevoel voor het laden en praktiseren van de theorie.

Reactie HRM Profielen:

Erg fijn dat de training zo goed bevallen is Ulbo. Bedankt voor je mooie cijfer!

Van ‘t Slot Consultancy

Top

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je goede review Bas. Heel fijn om te horen dat het zo goed bevallen is.

Marrit Fortanier

Super enthousiast en leuke training

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je goede review Marrit. Heel fijn om te horen dat de training zo goed bevallen is!

RedFoxBlue

Prima, helder en to the point

Rubix b.v.

Enorm positieve ervaring. als heel prettig en doelgericht ervaren

Reactie HRM Profielen:

Wat fijn om te horen Jens. Bedankt!

Rubix

Geweldig

Reactie HRM Profielen:

Bedankt Anne! Fijn om te horen dat het zo goed is bevallen.

Erik de Witt/Stapin.nu

Ik heb een goede en leuke DISC en drijfverencertificeringstraining gehad. Een goede mix tussen informatie, de link met de praktijk en zelf aan de slag gaan.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt Erik. Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!