M van den Berg

Materiaal in orde. Een fijne, professionele trainer.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je review Melanie. Veel plezier met het inzetten van de kennis.

Actemium

Prima georganiseerd

Reactie HRM Profielen:

Bedankt Dennis. Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

Nayel / Montessori College Nijmegen

Top cursus gehad

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Nayel! Wij wensen je veel plezier en succes met het inzetten van de opgedane kennis.

Helen's Business Solutions

Zeer interessante, leuke en leerzame training. Sandra doet het super leuk en heeft aandacht voor alle deelnemers. Ook haar eigen ervaringen en tips uit de praktijk zijn heel waardevol.

Reactie HRM Profielen:

Wat fijn om te horen dat de training bij Sandra zo goed is bevallen Helen. Veel succes en plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

KuddeCoaching

Zeer positief, ik heb mijn DISC en Drijfveren bij een andere organisatie behaald, maar onlangs de verdieping DISC in Teams bij HRM Profielen gedaan.
Super verzorgd, enthousiaste begeleiding,...
Super verzorgd, enthousiaste begeleiding, pretigge manier van communiceren.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je goede review! Wat fijn om te horen dat de training je zo goed is bevallen.

Equidogs Coaching / Yolinde Pieters

Hele fijne en duidelijke opleidingen.

Reactie HRM Profielen:

Wat een mooie review Yolinde, bedankt!

Colour2you I Bianca Brakenhoff

Zeer positief. Fijn contact aan de telefoon en training geweldig inspirerend en klaar om de materie te gaan gebruiken.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review Bianca. Wij wensen je veel plezier met het uitzetten van de analyses.

Frank van der Weg - WAY-loopbaancoaching

Prettig. De communicatie is duidelijk en professioneel

Reactie HRM Profielen:

Wat fijn om te horen dat de training je zo goed is bevallen Frank. Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!

Tijdvooruwbedrijf.nl

Goed. Ze denken met je mee bij vragen over de DISC analyses.

Wel een aandachtspunt voor de DISC in teams training:
Ik zou de doelgroep wel duidelijker omschrijven. Nu was ik de enige...
Goed. Ze denken met je mee bij vragen over de DISC analyses.

Wel een aandachtspunt voor de DISC in teams training:
Ik zou de doelgroep wel duidelijker omschrijven. Nu was ik de enige in de groep die al veel ervaring had met DISC en heb ik inhoudelijk niet veel nieuws gehoord. En leerden de deelnemers meer van mij dan andersom.
Wellicht nog een win-win: mochten jullie ook trainingen aan zakelijke en financiële dienstverleners gaan geven, dan denk ik graag mee of ik de trainer kan zijn voor jullie organisatie. Vriendelijke groet, Riëtte Bol

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je goede en uitgebreide review Riëtte! Dit gaan we zeker meenemen.

Testudo

Facilitators training

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis!