Floor Kok / Grondslag BV

Enthousiast, kundig, inspirerend

Reactie HRM Profielen:

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel succes met het toepassen van het geleerde in de praktijk !

Barbara Visser/Zorgon (Quoratio Groep)

Hele fijne inspirerende verdiepingsdag van Disc en drijfveren in teams. En helemaal klaar om dit in praktijk te gaan brengen! Dank je wel HRM profielen en Sandra voor deze waardevolle verdieping, de... Hele fijne inspirerende verdiepingsdag van Disc en drijfveren in teams. En helemaal klaar om dit in praktijk te gaan brengen! Dank je wel HRM profielen en Sandra voor deze waardevolle verdieping, de kneepjes van het vak en de leuke dag!

Reactie HRM Profielen:

Dank je wel Barbara voor je mooie beoordeling! Heel veel succes met toepassen in de praktijk.

Rianne Bösecke

Een dag vol inspiratie om DISC en drijfveren in te zetten binnen teams en organisaties.

Reactie HRM Profielen:

bedankt voor je mooie beoordeling ! Veel succes met het inzetten van de opgedane kennis.

Coaching Praktijk De Wierde

Uitstekend

Reactie HRM Profielen:

Dank je wel voor je beoordeling. Veel succes met het toepassen van het geleerde in de praktijk!

Michel de Man

Professioneel en snel reagerend

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie feedback en veel succes met het inzetten van de analyses en het in de praktijk toepassen van de opgedane kennis.

Jelle / Salesperience

Training als erg prettig ervaren. Ik merk zelf dat ik het meeste leer vanuit de praktijk. Oefenen oefenen oefenen was voor mij dus erg nuttig en had misschien nog wel meer gekund. De dagen gingen... Training als erg prettig ervaren. Ik merk zelf dat ik het meeste leer vanuit de praktijk. Oefenen oefenen oefenen was voor mij dus erg nuttig en had misschien nog wel meer gekund. De dagen gingen tevens erg snel voorbij wat volgens mijn een goed teken is.

Reactie HRM Profielen:

Dankjewel voor je feeedback! Oefenen blijft belangrijk en dat gaat inderdaad het best in de praktijk. Succes met toepassen van de opgedane kennis.

Jochem Hoekstra

Ik heb de training als zeer leervol en prettig ervaren. Het waren twee goed georganiseerde dagen met een duidelijke opbouw erin.

Reactie HRM Profielen:

Dankjewel voor je beoordeling ! Veel succes met het in de praktijk toepassen van de opgedane kennis.

Roel Houwers/IVC Evidensia

Waardevolle en leerzame dag.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je beoordeling Roel !

WH interimmanagement

Goede faciliteiten en trainer

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review en veel succes met het toepassen van de opgedane kennis!

Rosytha

Goed geregeld, duidelijke training, fijne trainster

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je feedback! Veel succes met het uitzetten van analyses en het in de praktijk toepassen van de opgedane kennis.