Marianne van den Broek

Goed bereikbaar, heldere en vriendelijke communicatie.

Reactie HRM Profielen:

Fijn om te horen! Bedankt voor de positieve feedback! Veel succes met het inzetten van de opgedane kennis.

Ineke

Deskundig en laagdrempelig. Training is afwisselend en zeer inspirerend.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

PasOntmoet

Zeer positief en professioneel

Reactie HRM Profielen:

Hartstikke bedankt voor de positieve reactie! Erg leuk om te horen.

Rob Bouwens - Sheepdog Experience

Zeer deskundig, waardevol en inspirerende training.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt Rob voor deze mooie feedback! Erg leuk om te lezen. Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

De Lange & Partners training en coaching

Uitstekend

Reactie HRM Profielen:

Hartstikke bedankt voor deze positieve beoordeling!

Jan-Hein Ooms / ING

HRM Profielen is een professionele partij die mij zeer aanspreekt, hun aanpak is helder en duidelijk en ze maken van DISC EN drijfveren een prachtige tool om in te zetten op meerdere vlakken. Ook... HRM Profielen is een professionele partij die mij zeer aanspreekt, hun aanpak is helder en duidelijk en ze maken van DISC EN drijfveren een prachtige tool om in te zetten op meerdere vlakken. Ook hebben ze oog voor detail en weten het o de jiste wijze met de juiste egards te verkopen

Reactie HRM Profielen:

Heel erg bedankt Jan-Hein voor deze positieve review, erg leuk om te lezen! Wij wensen je veel succes met het inzetten van de analyses en we gaan er een mooie samenwerking van maken,

de Lange & Partners training en coaching

Heel positief, kundig en adequaat

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg leuk om te horen.

Feenstra Verwarming

Op 17 en 18 oktober 2022 heb ik bij HRM Profielen de certificeringstraining voor DISC gedragsprofielen en Drijfveren analyse gevolgd.
De kern karakteristieken van de DISC kleuren zijn heel...
De kern karakteristieken van de DISC kleuren zijn heel toegankelijk.
Door de certificeringstraining te volgen kan je meerwaarde aan de analyses toevoegen waardoor het zelfinzicht van de deelnemers wordt vergroot.
Ik heb de training op locatie gevolgd, dat heeft mijn voorkeur omdat ook de non-verbale communicatie tijdens de trainingsoefeningen van belang is voor het gesprek dat wordt gevoerd met degene voor wie de gedrags- en drijfverenanalyse is opgesteld.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat de certificeringstraining op deze manier hebt ervaren. Gister heb je de verdieping gemaakt naar DISC en drijfveren in teams. Hopelijk was dit... Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat de certificeringstraining op deze manier hebt ervaren. Gister heb je de verdieping gemaakt naar DISC en drijfveren in teams. Hopelijk was dit ook een leerzame dag! Heel veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in de praktijk!

Koninklijke Burgers' Zoo

Hele leerzame training gegeven door een enthousiaste trainer

Reactie HRM Profielen:

Hartstikke bedankt voor de positieve reactie! Erg leuk om te horen.

Sasha

Ik ben erg tevreden met de samenwerking. Vanaf het eerste moment tot de laatste.