Bart Dikmans / Togethr

Prima!

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor de mooie beoordeling Bart!

Togethr

Super interessante trainingen, veel inzichten, heel praktisch

Reactie HRM Profielen:

Wat leuk om te lezen dat je enthousiast bent! Dankjewel voor de mooie review.

HR Motion

De DISC trainingen gevolgd. Zowel de individuele als de teams training.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review!

Sven

Ik heb een DISC-certificeringstraining gevolgd. HRM-profielen biedt een fijne voorbereiding in de vorm van een e-learning. Vervolgens een leuke interactieve training gevolgd waarin theorie en... Ik heb een DISC-certificeringstraining gevolgd. HRM-profielen biedt een fijne voorbereiding in de vorm van een e-learning. Vervolgens een leuke interactieve training gevolgd waarin theorie en praktijk op een goede manier werd afgewisseld.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor de positieve beoordeling Sven, leuk om te horen!

Quoratiogroep

Positief, op een duidelijke en fijne manier training gekregen.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis.

Werving op Maat

Prettige en duidelijke trainingen en overzichtelijke analyses.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je ontzettend goede review Famke. Heel fijn om te horen dat de training zo goed bevallen is!

Siska Kingma

Positieve leerervaring opgedaan door professionele begeleiding

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je positieve review Siska! Wij wensen je veel plezier met het inzetten van de opgedane kennis.

De training was compact. Goede trainer. Ik mis wel de derde exponent van DISC: basis- en responsstijl en de derde: onder stress.
Wat absoluut een pluspunt is is de service. Dat compenseert de...
Wat absoluut een pluspunt is is de service. Dat compenseert de prijzen voor afname DISC testen voor cliënten van mij. Toen ik daar vragen over had ben ik uitstekend geholpen door de servicedesk.

Remco Rijgersberg / RedFoxBlue

Training DISC

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor de positieve beoordeling Remco, leuk om te horen!

RET

DISC certificeringstraining

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie review!